lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 21. mai 2007 #1 Del Skrevet 21. mai 2007 Da er helgen endelig overstått. Begynte å blø på 17. mai, og det holdt på i nesten to døgn. Men blødde så lite at jeg trodde at det kanskje kunne gå bra alikevel. Sluttet å blø fredag kveld... men har fortsatt mens smerter? tok en test til i dag, og det var så svaaaakt utslag at jeg er usikker på om det bare var inbildning. såå, da blir det vel en ny pp. skjønner pokker ikke hva som har skjedd denne gangen. flere positive tester over flere dager, og blødning som kom 6 dager etter ikm, men blødningen er jo ikke stor nok til å være sa (fylte opp kanskje 3 ob til sammen) men, men.. da er det kanskje noe i kroppen min da, som gjorde at den slo positivt ut nå, uten at det var en graviditet som var skylden? denne pp skal det iallefall satses hardt :) hvordan er det med dere andre jenter? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9354913-det-gikk-nok-ikke-bra-n%C3%A5%C2%A8heller/
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #2 Del Skrevet 21. mai 2007 Huffda.. Det er vondt å høre. Jeg gikk faktisk igjennom akkurat det samme i forrige måned. Jeg testet positivt dagen før IKM og flere dager etterpå. 6 dager etter IKM begynte jeg å blø, og blødde etterhvert ganske kraftig i tre dager ca. Jeg ventet en uke før jeg tok en test og da var den negativ. MEN, og dette er et stort men. Dama til en kompis av sambo, blødde ofte og forholdsvis mye i de tre første månedene, og hun fikk en frisk sønn til normal termin. De fant aldri ut hva som gjorde at hun blødde. Jeg har også lest om jenter som har blødd de første månedene, og det har vært morkaken som har lagt litt feil, som har gjort det. Jeg har også lest om noe de kaller en kjemisk abort. Noe jeg trodde var når du tok en tabl for å abortere, men jeg har lest at de kaller det en kjemisk abort når en aborterer så tidlig som jeg gjorde. Jeg har snakket med legen min og ei venninne som er sykepleier, og de sa begge at en test skal ikke slå positivt ut med mindre den faktisk er positiv. Jeg ville ventet et par dager, og tatt en ny test og sett om det hadde endret seg noe da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9354913-det-gikk-nok-ikke-bra-n%C3%A5%C2%A8heller/#findComment-9355452
evigoptimist Skrevet 21. mai 2007 #3 Del Skrevet 21. mai 2007 Det var trist Lioevr! Krysser fortsatt fingrene siden du ikke har blødd mye... hadde sjekket opp hos legen jeg! Jeg hadde ikke testet, men tror likevel jeg hadde en veldig tidlig sa 15.mai. Har hatt det tidligere, så kjente det godt igjen... Hadde tre styrtblødninger og blødde MYE i løpet av to timer, etterpå har det nesten ikke vært noen ting. Vel, nå vet jeg iallefall at jeg fortsatt kan bli gravid, så da er det bare å kjøre på videre=) Her kommer el i løpet av noen få dager....så stakkars mannen, he, he..... Ønsker deg lykke til de neste dagene Lioevr. Håper i det lengste at dette ender positivt likevel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9354913-det-gikk-nok-ikke-bra-n%C3%A5%C2%A8heller/#findComment-9363984
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå