Gå til innhold

Jippiiiiiiiie, nå skal jeg også inn her !!


susemikkel

Anbefalte innlegg

ENDELIG, etter 3 ivf-forsøk så er jeg her, hurra !!

Tok 3 tester idag jeg, for trodde liksom ikke helt at det kunne være sant på en måte, kniiiiiiiiser lykkelig over at alle viste positiv, kult!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis:)

Regner med at du satte inn 2 stk. Krysser fingre for at det blir to.

Jeg er stolt tvillingmamma. (de er 8,5 år )

Når skal du på UL? Tvillingenen mine så jeg føste gang når jeg var litt over 6 uker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TUSEN TAKK for hyggelig hilsen ;o)

Ja vi satte inn 2, så jeg er kjempespent her nå, gud så koselig,

Skal på UL 11.juni, DET blir spennende ;o)

Så gøy at dere har tvillinger, Tipper det var slitsomt i starten kanskje??

Men dobbelt så morsomt også sikkert, kniiiiiiiis..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det var slitsom, men når du står midt i det, går det så fint som bare det. Det er når jeg ser tilbake at jeg tenker "hjelp". Fikk da også en til når tvillingene var 1 år og 10 mnd. Nå er jeg gravid igjen, og har termin i slutten av januar. Skal på ul 1 juni, og da får vi vel se om alt er ok, og om det er flere enn en. Tror ikke det.

Har en nabo som tok ivf og satte inn 2 egg. De fikk trillinger. Eneggsjenter og en gutt. Hun hadde panikk i øynene de tre første årene stakkars.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj så spennende, da skal ingen beskylde deg for å ha ligget på latsiden, hehe, Blir gøy for deg den 1 nå da ;o)

Phuh trillinger er tingen ;o) eehh.. men de sa at slik KAN skje, forrige gang satte de inn 3 egg, men beroliget meg med at OM det ble FOR mange osv, så kunne de gå inn å ta ut noen, men??

Ingen som festet seg da, og jeg tror neppe jeg hadde klart å velge bort noen heller,så denne gangen krysser vi alt for at det blir som det blir, gleder meg helt vilt til å se antall, Skal til legen i onsdag å ta blodprøve, men da er det jo altfor tidlig å se noe, sukk...

Klarte jo å bli spontangravid i januar, og da var jeg til maange kontroller, for de fant ingenting i min livmor, så i uke 8 fant de et bankende hjerte i eggstokken, det var trist, det positive nå er at det er umulig at det kan skje igjen, fordi de fjernet siste eggstokken da, phuh, hell i uhell??

Blir spennende å følge deg, vi har jo da termin ganske samtidig vi, morsomt å dele erfaringer ;o)

gartulerer så mye til deg også ( går litt rundt for meg akkurat nå, hihihi..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Ja da fortjener du så inderlig at alt går bra nå.

Hadde selv ma i mars.Vet ikke helt hva som skjedde, men pappaen min døde av kreft etter å ha vært syk i 4 mnd, og tror det ble litt for mye for meg. Jeg hadde ma 4 dager etter at han døde.

Vel, nå er vi på vei mot sommeren. Jeg er gravid, og livet ser meget lyst ut. Dette må gå bra!

Blir hyggelig å følge hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojda, det var trist, trøsteklem til deg !

Det er ikke alltid bare-bare nei. sukk..

2.juni er det 5 år siden pappa døde av svulst på hjernen, sukk, så vet hvor hardt det er å gå slik, han måtte vente i 4 år stakkars på å få slippe de smertene, det er alltid tungt å oppleve slikt, å ingen klarer å forberede seg på den dagen,

Men da er det godt at vi kan se positivt fremover nå, å bare nyyyyyyyyyte sommer å sol så godt vi kan ;o)

Gleder meg jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ja da vet du hvordan det er.

Vel, nå er det vår tur, og jeg håper så inderlig at dette går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenke seg til Susemikkel, jeg er her jeg, óg! Vi kan jo spionere litt på hverandre med samme termindato og greier:-)

 

Tok testen tidligere i dag og...BÆM!...positiv!

 

Jeg er helt sjokka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippie GRATULERER så koselig, ganske utrolig sant??

Jeg trodde egentlig at det ikke var positivt denne gangen heller, så ble forfryktelig sjokkert selv. kniiiiiis.

Detta blir morro ;o)

Formen din topp eller?

Skal inn å ta blodprøve etterpå jeg, phuh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juppi!

Formen er OK, men fikk en pekepinn på min tilstand i det jeg stakk innom et bakeri i går tidlig. Jeg tror jeg må gå rundt med en sånn liten pose man får på fly.

I følge min akupunktør, så er jeg disponert for kvalme; hun kjente det på pulsen min. Men hun kan sikkert hjelpe meg med det også.

Nå gjenstår det jo å få vite om det er en eller to små frø som vokser der inne, både for meg og deg.

 

Kanskje får du en pekepinn på blodprøven din i dag? Økt mengde HCG, om de kan måle det allerede?

 

Jeg lurer på om jeg skal be Ullevål om å få gå på et progesteron-preparat til uke 10 eller 12 (enten Crinone eller noe annet) siden jeg har mistet tidligere. muligens er jeg bare litt dramaqueen her, men jeg skal i alle fall forhøre meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniiiiiser, litt kvalme er vel ok, hehehehe.. hvertfall så lenge vi vet grunnen sant?? *humrer*

Jeg får svar på blodprøven i morgen, men de sa at jeg måtte nok ta en til for å vite sikkert om antallet liksom, hehe.. blir skikkelig spennende å se hva vi får sant, guri.

Kjøp deg slike armbånd i helsekosten davel?? jeg hadde de sist, og de hjalp meg hvertfall, men viktig at de blir satt på riktig sted osv visst ;o)

Oj kan man gå på slike medisiner lenger ja, kanskje smart det da... jeg går på slik babyklister i tillegg jeg ;o) så satser på at alt har klistra seg fast skikkelig nå, hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gratulasjoner til både susemikkel og solis74! Gleden dere viser er smittsom! :-) Jeg håper dere får gode svangerskap og herlige babyer!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye! Kjenner at jeg ble ekstra glad på dine vegne. Var sliter selv jeg, så vet litt om hvordan det er, selv om jeg akkurat slapp unna prøverøret. Masse lykke til i tiden fremover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Jeg måtte også ta en ekstra test rett etterpå for å bli heelt sikker lissom. Du er så søt med knisinga di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susemikkel, sjekk forumet "Gravide slitere". Jeg fikk til kalkulatoren på Ønskebarn etter litt mikking med koden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippie tusen takk for hyggelige meldinger her til oss, åssså sender vi maaaaaasse koselig tilbake å takker, dette er jo baaaaare hyggelig

* fniser å kniiiser å vet jo ikke helt hvor man skal gjøre av seg snart*

Tror vi er i slik rar "rus" om dagen *gliser fra øre til øre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Sosemikkel, solis og lotta

 

GRATTIS :o), denne tråden er skikkelig solskinnshistorie :o)

 

Morsomt å følge med på hvordan det går med dere :o)

 

Nyt lykkerusen sosemikkel ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å høre, kniiiiser ennå jeg

Noen av dere som vet hvor mange dere får ennå eller?? mumle mumle..

Skal ikke på ul før 11.juni jeg, å er forfryktelig spent på om det er en eller 3 liksom, phuh, svett svett å alt det der..

De satte jo inn 2 egg her, og magen står jo rett ut som bare det, jeg er egentlig GANSKE pitteliiitn fra før, 1,60 (håper ikke kuene spiser meg, *gliser*) så da jeg var hos de sykepleierne med blodprøven erta de meg egentlig å sa det var nok mange inni her *klør seg forvirra i krøllene*

Men pyttsann det blir som det blir og det blir det alltid , bruker jeg å si.

Venter spent på å høre om noen av dere venter flere ;o)

Og ønsker dere en forfryktelig god pinsehelg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ja.....Jaaaaa det det store spørsmålet. Jeg er en slik person som liker å spare på presanger, såååå kan vente lenge. Har fått time til tidlig UL i uke 12 (13 juni). Har bestillt den selv på Volvat. (Vil ikke på Ullevål gyn pol!) Jeg ble gravid med Pergotime, og det er jo økt risiko for flerlinger. En - kjempe ok, to - ok, tre - håper ikke det.

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...