Gå til innhold

Solskinnssnuppa'er med babylyst - Uke 21

Anbefalte innlegg

Velkommen skal du være i tråden:

"Solskinnssnuppa'er med babylyst"

Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene!

Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder!

Et par ønsker:

- Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene)

- Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon)

- Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på.

Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er:

Maggimor, 23, Drammen

*MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ)

Barnkanskje? 28, Oslo

LittleMermaid, 29, ...

Dekita, 22, Trøndelag (Æ)

Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ)

*siv*, 23, Haugesund

Bellababy, 26, Oslo

Kathrine, 20, Porsgrunn

TauZa, 23, Oslo

Sagasol, 24, Bergen

Rafi, 28, Bodø

Delfinen1, 23, På flyttefot

Brina86, 21, Bergen

De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden!

Så har vi da kommet frem til at det kunne ha vært kjekt med et treff ala de treffene som arrangeres blant dem med samme termin. Vi har snakket litt om dato i forrige ukes tråd, samt sted og tid. De som har lyst og kan møte opp kan gjøre det Søndag 17. juni kl.12.00 ved den store fontenen i Vigelandsparken! Blir det ikke fint vær er det kort vei hjem til meg eller til Majorstua/Bogstadveien og mange caféer! Håper så mange som mulig blir med og hvis ikke - det kommer nok flere treff!

Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu!

Navn (bare hvis du har lyst):

Alder (din og kjærestens):

Yrke/utdanning (din og kjærestens):

Hvor lenge har dere vært sammen:

Interesser:

Sivilistatus:

Barn fra før (hvor mange, barnas alder):

Hvor mange barn ønsker du/dere:

Når har dere "planlagt" å bli gravide:

Navn hvis det blir gutt:

Navn hvis det blir jente:

Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 21!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9354795-solskinnssnuppaer-med-babylyst-uke-21/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Go morgen og go ny uke!

Ny uke nye muligheter er ett motto jeg gjerne lever etter. Hver mandag skal jeg bli flink å trene, spise sundt, jeg skal være den supre kjærsten, jeg skal være super sosial og følge opp skolearbeide. :) Som ett eget lite nyttårsforsett hver mandag morgen. haha. Det er litt ironisk egentlig.

Jeg skal være på være på vestlandet til fredag (skal flytte dit for godt 12. juni) i kjærstens leilighet. Jobbe litt og treffe mange kjente. Skal begynne friskt med en sykkeltur til byen for å treffe søstern til lunsj. Hva skal dere fylle uka med? Noe spesiellt som skal skje?

-sagasol. Det er en emosjonell påkjenning å være nær person til så mange dødsfall. Jeg føler med deg. Håper du får en litt roligere uke denne uken:)

-siv. Så heldig du er som har en kjærste/mann som er så klar. Jeg kjenner jeg blir litt missunnelig:). Og gratulerer m TR. Da blir d vell prøving snart da?når vil du? (kan hende du har skrevet det mange ganger før) Håper du er på bedringensvei!?

-Rafi. Var d gøy på fest? Siste festen på lenge kanskje dette?

-brina86. Velkommen hit! Har du skrevet sånn presentasjon av deg?

Når vil du ha barn?

Hei og god mandags morgen ;)

Ikke fullt så god her hos meg, så forferdelig trøtt i morrest. Er enda ikke helt våken.

Ja det var gøy på fest, bare jenter og da bruker det å ta litt av ;) mulig det blir min siste fest, men har nå enda sjansen til å feste litt om jeg vil det. Starter ikke prøvingen før om to-tre uker ;) he he. Blir vel en siste fest rett før.

Nå nærmer det seg prøve dato med store steg. Slutter på prevensjon på fredag. Litt skummelt, begynner å tenke er jeg virkelig klar? Men jeg er jo det. Er klar for en ny epoke i mitt liv sammen med min kjære. Og det beste av alt er at han gleder seg skikkelig til dette han også. Så det blir en spennende og morsom tid for oss nå fremover.

Ha en fin dag jenter :)

Det blir bare koselig det Rafi! Helt vanlig å tvile... Men innerst inne så vet man at man er klar også! Sambo har vært så utrolig søt siste dagene... Bare smiler og koser masse og har et sånt helt utolig lurt blikk. Det er så vanvittig deilig å bare være oss to igjen. Vi bare går og koser og klemmer på hverandre! he he... Er nok huset sin skyld... Men jeg skal prøve å utnytte hans gode humør til å si at jeg er av pilla om 2 uker... he he... Se åssen han reagerer da... Han vet det jo forsåvidt da...

Jaja... Jeg skal nå snart på jobb jeg da.. Sånn er det å jobbe turnus... Men det blir ikke så ille! Er faktisk ganske fint på jobben om dagen... Mye triste skjebner inne på sykehuset nå, men det er utrolig flott å jobbe med dem og!

Ha en fin dag da dere!!!

Hei alle sammen og velkommen til de nye, tror det er kommet noen siden sist:) Og håper alle hadde en super 17.mai.

Bellababy - Takk for gratulasjonen, jippi snart halvveis til 50 ja... Så på tide med barn i magen:) Prøvinga er i full gang den... Trodde nesten det hadde klaffa nå for tr kom 5 dager over tiden, jaja, sånn kan det gå... Men vi prøver for harde livet:) Så venter på at noen flere av dere her inne skal henge seg på...

Hørtes jo deilig ut med 3 uker ferie i USA da, vi reiser en tur til syden, vet ikke helt hvor enda, til høsten vi... Gleder meg for det er noen år siden sist jeg var utenlands...

Sagasol - Håper uka foreløpig har vært litt roligere enn den forrige (er jo bare første dagen i uka da men), er ikke greit når alt skjer på en gang...

TauZa - Morsomt med bryllupstips da, syns det er veldig bra å gjøre noe unikt... Vet ikke helt om jeg vil gifte meg da, har mest lyst til å reise til en norsk ambassade et sted bare vi to... Er vel det at jeg ikke liker helt tanken på å være midtpunktet en hel dag, selv om det sikkert er noe helt spesielt... Jaja, er ikke forlova engang, så er vel ikke noe å bekymre seg over enda:)

Og jeg kjenner til nyttårsforsettene hver mandag, har noen av dem ja... Funker bra mandag og kanskje tirsdag... hehe...

maggimor - Da regner jeg med at du får overtalt sambo straks og at du blir med i Æresmedlemsklubben, hehe...

Og til alle dere jeg har glemt, det er ikke meningen, men ikke lett å få med seg alle:)

Ha en fin uke:)

Annonse

Hei snuppaer :)

Har vært stille her inne denne uken. Jeg ville bare ønske dere alle sammen ei kjempe fin helg og pinse. Min helg kommer til å bli full av vasking og rydding. Gamle leiligheta skal tømmes helt og vaskes. De nye overtar om ei uke, så her er det bare å henge i.

Ellers så er det tid for å ta ut p-ring i dag, og det kommer ikke inn en ny neste uke ;) så det er jo en stor begivenhet. Om ikke lenge begynner prøvinga. Og det gikk raskere enn jeg hadde trodd ;) he he.

Klem.

Så moro da Rafi!!! Da er prøvingen snart i gang da... Samboer gjør det han kan for å utsette prøvingen ennå en måned... Og det ser ut som han vinner denne gangen og.. Men dette er siste gang!!! Det lover jeg! he he

Jeg har også begynt å pakke så smått.. Regner med vi kan få flytte inn 1. August i stedet for 1. September og det er jo bra! Hehe... Må få litt av denne pakkingen ut av systemet... Har så lyst til å flytte i går!!!

Jaja... Nå ligger jeg på sofaen alene og ser tegnefilm, spiser sjokolade og drikker rødvin. Kan det bli bedre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...