mamma270974 Skrevet 21. mai 2007 #1 Skrevet 21. mai 2007 Nå jeghar hatt eggløsning før så har jeg hatt vondt i en av sidene og det har variert om enn annen, men denne gangen hadde jeg vondt midt på helt nederst i magen, noen som har opplevd dette?? kansje det var begge eggstokkene som hadde eggløsning denne gangen!!! *venter spendt om det er fler som har opplevd dette og kansje det kan være positivt*
mamma270974 Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2007 hmm er det bare meg som er unormal kansje hihi
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har et lignende innlegg litt lenger ned, så lurer i grunn på det samme jeg også tihi
Bebis120408+150511 Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 akkurat samme som deg..skjønner ingenting..pleier å ha såpass vondt i en av sidene at jeg må tråkke varsomt.denne gangen kjenner jeg ingenting unntatt vanlig stikking + nederst..merkelig.. kanskje vi er gravide!??haha.. snålt..kan jo hende for min del at testen har registert el før kroppen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå