Gå til innhold

tilbake igjen!!!!!! glad....men bekymret...


supermum2

Anbefalte innlegg

ja nå melder jeg meg inn hit igjen...tok akkurat en test...og den viste positiv!!! jippi!!!! jeg er gravid igjen!!! sitter å gråter av glede samtidig som jeg er kjempe redd for at det skal gå galt denne gangen og....har mistet to ganger på rad nå...siste gang var for litt over fire uker siden...så klarer ikke helt å glede meg...

er det noen medisiner man kan få for å øke sjangsene for at alt skal gå bra?? skal til legen i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det bare er 4 uker siden du mistet kan det være at testen din er falsk positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg tror ikke det er en falsk positiv....jeg testet meg en stund etter jeg mistet og den var negativ...testet meg på fredag og den var negativ....så positiv i dag...har graviditetssymptomer....ømme og større pupper....springer på do konstant...og har super god luktesans....akkurat som da jeg gikk gravid m min datter...så jeg håper alt går bra denne gangen...får vel et sikkrere svar hos legen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Vi er i samme båt. Jeg mistet for ei uke siden. Hadde aldri trodd at det skulle være så vondt og trist. Men nå må jeg bare se framover.

Men jeg fikk beskjed om å vente i minst tre mnd før jeg prøver på ny. Det synes jeg er fryktelig lang tid for jeg har lyst til å prøve på ny så fort som mulig.

 

Jeg har fått det rådet å spise folat for det gjør det lettere for egget å feste seg, samt at det motvirker spontanabort. Ellers har jeg ikke fått noen råd.

 

Lykke til videre!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny graviditetet! Kjenner meg godt igjen - har selv mistet to ganegr i løpet av det siste året, så bekymringen sitter langt fremme her også. Tror ikek det finens noen vidundermidler eller oppskifter for å hold epå spiren, dessverre. Jeg forsøker å ta en dag om gangen og være forberedt på at det kan skje. Jeg har fått innvilget tidlig UL, så jeg HÅPER å få se et bankende hjerte på torsdag (jeg vil da være 8+0), men jeg er også forberedt på at det kan gå andre veien. Sjansen skulel jo være større om man ser et bankende hjerte i uke 8, men de andre gangen jeg har mistet var i hhv uke 9 og uke 13, så det er dessverre ingen garantier. Ønsker deg masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...