Gå til innhold

løk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo hørt man skal unngå løk når en ammer , men ser jo at det er løk i en rekke ferdig produkter som sausene fra feks uncel bens .

Noen mener jeg må unngå slike og tilsvarende prod når jeg ammer. Er dette tilfelle? Synes snart det beg å bli hardt å finne noe ja mat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må prøve deg frem. Mange babyer får vondt i magen viss mamma spiser løk. Men det spørs hvilken løk, mengder, hvordan den er behandlet osv. Jeg spiser ikke rå, stekt løk, da griner han. Du kan jo spise og se hvordan han reagerer. Da vet du sikkert. Får han smerter, gi sukkervann for å lindre smertene, og sett produktet opp på fy listen:)

Jeg har selv ingen problemer med å finne mat uten lkø, lager ting fra bunnen selv, og da bestemmer man jo selv:)

Skrevet

Jeg fikk høre av hs at jeg skulle spise hva jeg ville og heller se etterpå om pjokken reagerer på det. Om de får ubehag vil de ikke holde det mot deg sa hun! :) Eneste så langt han har reagert på er surkål. Så hadde vært kjipt å holdt meg unna alt når han tåler det meste tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...