Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 hei jeg er født 11.1.73 pappaen er født 8.10.78. har termin 19.7.07.....men føler sterkt det blir i juni.....noen som kan gi meg et svar....når og hvordan går fødsel???? hvordan blir framtida med pappaen og meg???
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 ....hedde en del styr ved forrige fødsel....ser du om jeg bør søke keisersnitt denne gangen......?
Sunze Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Hei Rama73 Fødselen vil du i det store og det hele føle går veldig greit. Ingen komplikasjoner. Du vil føle du har noenlunde kontrollen og at du behersker fødselsprosessen. Du vil være pigg igjen nesten umiddelbart etter selve fødselen, og føle at det har gått veldig bra selv. Får inn at keisersnitt ikke er noe du vurderer sterkt - og at du selv også føler det er mest riktig for deg å ha en en naturlig fødsel. Når det gjelder forholdet deres får jeg inn at du har fått svaret på dette selv. Kan bare bekrefte det du allerede har fått. Trenger du mer på dette send meg en pm.
Sunze Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Hei igjen - glemte fødselen. Juli baby i tidsrommet 10-14 juli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå