Lillnita. Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2007 Trenger litt info fra deg og få deg lagt til på msn, for at jeg skal kunne legge kort på deg =)
Lillegull og spiren Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 hmmmm..har ikke fårr noen post jeg:( har netopp sletta alle,så her skal det være masse plass:)prøv på nytt:)
Tredjegull Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Må blande meg inn litt... Jeg tenkte kanskje at jeg skulle sende en melding til deg, men det gikk ikke ann... Kanskje det er en innstilling du må gjøre Baas? Også må jeg nesten få si at nå håper jeg at du kan teste positivt snart. Det må jo være din tur nå? Har du aldri vært gravid? Har et vennepar som hadde veldig problemer, og de drakk noni-juice. Det tok lang tid etter det også, men 2mnd etter at de begynnte så var iallefall prøvene deres veldig mye bedre. Så kanskje noe å se på for din del??? Også lurer jeg på om du kan se litt på meg med det samme? Jeg ønsker meg så inderlig et barn til, men vet ikke om jeg tør. Er livredd for å prøve da jeg har mistet to ganger i løpet av det siste året. Den siste gangen gikk jeg nesten 17uker før lillgutt ikke orket mer i magen min... Vil ønsket overvinne frykten er vel spørsmålet mitt? Jeg er født i juni-74 og mannen min juli-71 Tusen takk om du tar deg tid! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå