Gå til innhold

Finner ikke far..

Bompia

Anbefalte innlegg

Hadde et one night stand og ble gravid... Er lykkelig gravid, og ser frem til dette og vet jeg vil klare meg fint alene. Problemet er at jeg vet ikke hvordan jeg skal finne faren igjen..Vet bare fornavnet hans og hvilket fylke han kommer fra - ingenting mer! Har på et vis får tak i en av hans kompiser, men han vil ikke formidle kontakt videre. Hva gjør jeg? Telefonlisten vil evt. bli uendelig. Vi ikke komme til å krever noe av han som er far, men har bare et ønske om at han skal få vite at han skal bli far slik at han kan ta et valg om hva han vil gjøre. Noen som kan gi meg råd?

Fortsetter under...

Du vet vel omtrent hvor gammel han er? Da kan du gå inn på skattelistene så kan du utelukke alle som ikke er i riktig alder. Du vet kanskje hvor hans venn er bosatt? Kanskje er han også bosatt i samme område? Husker du noe mer, yrke eller noe? Søke på Google med alle mulige kombinasjoner av opplyninger som du har eller kan gjette deg til. Kombinere alle søkene med søk i telefonkatalogtjenester. Det hele tar tid men tilslutt må du vel kunne lykkes?

Om ikke du finner, er jeg rimelig sikker på at NAV finner han. De er blitt skikkelig hissige. Bare gi alle opplysninger du kan. Navn, kommune, ca alder. og om du vet om han har søsken.

De banket plutselig på døren til faren til nevøen min. Han er kyprioter, og har bosatt seg i Australia. Nå må han betale gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...