fiona71*2pp Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Siden du er så aktiv på sidene her for tia ) Så kanskje du kan være så inderlig snill å gi meg noen fantastiske goooode råd for hvordan jeg kan få snuppa mi til å like å vær ei vogna igjen.... Snille du... Kreativ som du er...
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Eeeeh, svarte jeg ikke her om dagen da? (tenke hardt) Tror jeg gjorde det asså men trenger pittelitt info; Har du avtagbar bag? (hard eller myk?) Hva har du oppi den? Ammer du? (er relevant for tipsene, ittno annet asså) Hvor ofte er vogna i bruk? Og til sist; hvordan sover lille resten av døgnet og hvor?
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Så det andre innlegget ditt nå... Det er herved tatt med i beregningen;)
fiona71*2pp Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. mai 2007 Ja har en emmaljunga duo edge.. Har ett lammeskinn, dune, og pledd. Ja ammer... hele tiden Bruker vogna hver dag... til trilling... Hun sover aldri Får henne til å ta en lur o vogga på dagtid.. Ellers så sover hun en liten time sammen med meg på sofa, og puppen på ettermiddagen... På natten sover hun i senga si... Å fra 0500 (ca) sammen med meg i senga...
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Nå er Embla våken og vi skal straks dra,skal hjem til Norge, greit om jeg svarer deg skikkelig i morgen? Har nemlig et laaaangt svar til deg;)
fiona71*2pp Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2007 Ja gjerne det..Venter i spenning... ) God tur... til norge da... Hvor iallverden er eller har du vært:)
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Bodd halvannen mnd i danmark, jobbet mens mannen har hatt perm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå