Gå til innhold

bakovervendt livmor


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja det kan være det. En venninne har det og hun har fått beskjed om det av legen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk også beskjed om det av legen, men nå sitter jeg jo her da, i "lykkelige omstendigheter" som det så fint heter.

Så tror ikke du skal ta det så tungt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at min mor har dette og hun blir gravid bare man "ser" på henne, så det tror jeg er veldig forskjellig. Hun har til opplysning født seks barn!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg har kraftig bakover vendt livmor... spurte legen på riksen, han sa det ikke hadde noe å si,, jeg ble gravid etter en måned, etter p pille slutt. hadde gått på pillen i neset 10 år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bakoverlendt livmor. Fikk beskjed om at det kan være problematisk å bli gravid. Jeg ble gravid etter kun 8 dager siden p-pille-slutt sist svangerskap og nå ble jeg det selv om jeg ammet og ja... sitter her nå 9 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det da være vanskeligere for legen å kjenne på livmora på GU? Når de skal sjekke hvor langt de er på vei o.l. Legen min ble så usikker at hun måtte sende meg til UL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg og har bakovervendt livmor, det er vanlig for kvinnene vi min familie. Det tok to uker fra jeg sluttet på pillen til jeg ble gravid, så jeg tror ikke livmorens stilling haddde noen negativ innvirkning;) ellers kan jeg si at selv med bakovervendte livmorer på kvinnene i familien så er vi en svært fruktbar gjeng....

 

lykke til:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg forstår kan det kanskje være en fordel å bakovervendt livmor, etter disse innleggene å dømme? hmmm noe å tenke på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også beskjed (i går, faktisk) om at jeg har bakovervendt livmor. Men jeg har tilsammen 4 graviditeter bak meg på ca. 6 år (en PA, en flott sønn, en SA og nå gravid med termin i desember), så det skulle vel ikke ha så mye å si..? :-)

 

Men det kan vel være noe i det at det er vanskeligere å kjenne på livmora når den ligger sånn; legene har i allefall trykket noe voldsomt på magen min ved ymse former for undersøkelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...