Gå til innhold

hvor lenge?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hvor lang tid tok det fra dere sluttet med prevansjon til dere sitter her med en liten spire imagen??er bare nyskjerrig jeg,slutter jo snart på pillen selv. håper på mange svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet på pillen i Januar, og ble gravid i Mars.. Så det gikk rimelig kjapt.. Men det kan være forskjellig fra person til person.. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen i januar i fjor, og ble ikke gravid før mars i år, så her tok det ganske lang tid.. Men som Niem sier så er det jo veldig forskjellig :)

 

Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på pillen i januar og i august var jeg graveid. Har da gådd på pillen i mange mange år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ett litt egg ble befruktet ca 14 dager etter at jeg sluttet på pillen. Er nok en av de heldige der. Jeg gikk på pillen i 10 år.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på pillen pågrunn av kraftige mens smerter siden jeg var 14 år. Jeg slutta med dem i dec. 2006 og hadde da brukt dem i 7 år. Ble gravid i mars etter en mens. Dette er veldig forskellig, har en kusine som slutta for 2 år sida med pillen, men er ennå ikke gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet på pillen i slutten av februar, brukte annen prevensjon til jeg hadde hatt en syklus. ble gravid i midten av april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sluttet på pillen i januar.... ble gravid i feb,,,, hadde gått på pillen i ti år.... det ble tillinger i tillegg som det kan bli etter p pille slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det større sjanse for at det blir tvillinger etter p-pille slutt??? Det har jeg ikke hørt om ført

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...