Gå til innhold

Dispril???

troika*22.01.08*

Anbefalte innlegg

jeg nå gravid for 3. gang, men har mistet 2 fostre begge i ca uke 6. Sist jeg mistet så sa legen at det va mulig at jeg trengte blodfortynnende midel.

jeg har vert hos legen og han henviste meg til sykehuset for full oppfølging.

men jeg er nå 5 +5 dager på vei å har ennå ikkje blitt kontaktet av sykehuset. Så derfor lurer jeg om jeg skal begynne på dispril på egenhond, er det noen av dere som har erfaring med dispil i forbindelse med graviditet....jeg er så livende redd for å miste igjen, så hvis dispril ikke er farlig for fosteret da kan jeg vel ta det???

Håper på svar;)

Fortsetter under...

Dispril er blodfortynnende, og jeg vet at det er flere som har brukt det, men jeg ville ikke brukt det uten samråd med legen. Ta kontakt med fastlegen din igjen og be om å få blodfortynnende. Albyl-e er visstnok en del som får. Men ikke bare sitt og vent ihvertfall. Får du ikke noe respons fra legen, så bestill hos en privat som kan gi deg time ganske fort.

Du må IKKE bruke Dispril eller annet uten at legen vet om det og har godkjent det.

Ta kontakt med sykehuset og si du er lovet oppfølging og blodfortynnende. Si du skulle kontakte dem når du ble gravid. Du får komme inn straks, helt sikkert! Det kan gå flere uker før sykehuset kontakter deg.

Albyl-E selges reseptfritt på apotek i 300 mg, men det er altfor høy dose for gravide. De som skal bruke det i svangerskapet får 75 mg og de er reseptbelagt.

Gratulerer så mye med svangerskapet, og masse lykke til!!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...