Gjest Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Julen er miraklenes tid? I morgen ettermiddag/kveld får jeg mest sannsynlig en ny UL,håper på å få se hjerteaktivitet denne gangen også,satser på det for julen er jo tiden for mirakler! Tiltross for at legen var optimistisk og at jeg så hjertet slå da jeg var 8+0,så ligger frykten for at det ender i en abort igjen i bakhodet mitt. Gruer meg litt også,men bedre å få visshet enn å leve slik i det uvisse etter blødninger. Jeg ber om ett lite mirakel i morgen! er 9+5 i morgen,vil så gjerne inn på 2.trimester!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Sender en liten melding opp jeg med ditt navn på.... Lykke til imorgen )
Niem og Patrick Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Jeg krysser fingrene for deg Skal til kontroll på onsdag og håper på å få høre hjertelyden, så kan jeg hvertfall slå meg litt til ro.. Er 9+5 nå, og er gravid for første gang..
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Hvordan gikk det med deg? Håper du fikk se den lille hjertet!
Adriansmor med tulla Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Ja hvordan gikk det? Håper alt gikk bra...
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #8 Skrevet 21. mai 2007 takk for alle gode tanker,legen er ikke på jobb før 15.00,så måtte hun få med seg viktig informasjon først så jeg kunne ringe etter 15.30. Er sykmeldt enda en uke,var litt på jobb før jeg var til legen(fast) men var ikke klar for å jobbe enda kjente jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå