Gå til innhold

GRAVID!! :)


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Lykkelig!!

Vi er blitt gravide, eller det vil si, jeg som er gravid da, men sambo må jo også ta sin del av skylden. ;)

Så nå er jeg helt ny inne på 1. tri.

Hadde positiv el test på 17 mai, (skulle jo hatt mens for ca 2 uker siden), positiv g test på 18., og en positiv g test til den 19. mai. (i går ja.)

Dette blir kjempe spennende. En merkelig følelse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk!! :)

 

Har skiftet nick, prøvde i sted, men det ble tydligvis ikke lagret. :) Så håper det ble ordnet nå. :)

 

Var litt inne på "bli gravid" for en stund siden, men fant ut at vi ikke skulle stresse med å bli gravid, og bare ta det som det kom. og plutselig ante jeg noe.. Ble enda trøttere enn vanlig, VELDIG ømme bryster, fikk på et vis gangsperr i magen, og når jeg begynte å tenke etter så var det jo lenge siden el. Og ble plutselig veldig sikker på et det var noe nytt. Så da måtte jeg jo bare ta en test. Og jepp.. POSITIV!!!

Hehe.. Gleder meg. Det er kjempe spennende, men føler også at det er litt skremmende. :) Er mitt første svangerskap så alt er nytt og veldig rart.. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, da funket det. Dette er mitt nye nick. :)

Men nå er det natta. Jeg blir nok å finne her inne en god del vil jeg tro.. Må bare få sett meg litt om her inne. :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...