Gå til innhold

UKE 12- Høre hjertelyd???


metteflette

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere har vært på kontroll i uke 12 og hørt hjertet?

Jeg skal på første kontroll og har forhåpninger om å høre hjertet, mener jeg har det med mine andre to i ca uke 11-12.

 

Noen med erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk høre hjertelyd i uke 10 med forrige. Det er avhengig av flere faktorer om det går an å høre så tidlig; Lettere å finne hjertelyden dersom mor er slank; Umulig å finne hjertelyden på vanlig kontroll dersom morkaken ligger foran. Jordmor sier også at fosteret har en tendens til å "smette unna" (jeg ser for meg en liten fisk der inne...).

 

Lykke til med kontrollen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med forrige barn, var jeg på kontroll i uke 12 og da klarte ikke jordmor å finne hjertelyd.. Men vet at det er mulig. Håper du er heldig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!! Det går ann, hjertelyd 150 og fine mål ellers!!! Er 11+5 idag og klarer endelig å slappe liiiiiiiiiiitt mer av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer nettopp fra legen nå, er 11+2 i dag og fikk høre hjerte lyd:) men legen min sa til meg at jeg ikke måtte bli bekymret hvis han ikke fant noe. for var ikke alltid så lett så tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i forrige svangerskapet fikk jeg høre hjerte lyden hos JM i uke 12 (hun sa at vi mest sannsynlig ikke kom til å høre noe for det var litt tidlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...