Gå til innhold

Lite nytt å melde fra meg

Anbefalte innlegg

Jeg har forsatt små blødninger. Men det er utrolig lite. Har ikke blitt noe mer. For å beskrive så er det ingenting i do men litt på papiret om dere skjønner hva jeg mener......

Hadde smerter i magen fredag og lørdag.

Ringer legen i morgen for å høre hva som kan gjøres for å bekrefte eller avkrefte status. Jeg er 5 uker i dag. For tidlig å se hjerte slå på UL så jeg vet ikke hva legen kan gjøre.... Skal på hurratur med en gjeng venninner torsdag og vil gjerne avklare dette før jeg reiser. Eventuelt om jeg kan kose meg med GT og chablis og god samvittighet og gi litt blaffen. Ihvertfall til neste EL....

Godt å se at dere har tenkt på meg. Vi har vært avgårde i barnedåp og overnatting hos svigers. Oppdaget i morrest når jeg skulle kle på meg at jeg hadde glemt bunad-sølvet....KRISE....begynet å grine så hormonene er ihvertfall tilstede i aller høyeste grad. Svigermor reddet meg med et par brosjer og et sølvkjede så bunaden satt på og jeg slapp å bli hjemme.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9352347-lite-nytt-%C3%A5-melde-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, så leit Modesty Blaise :( Du må sikkert ha det fryktelig nå..

Håper bare at dette ikke er nok en SA. Det trenger jo nødvendigvis ikke å være det, da det er mange som har små blødninger i svangerskapet også. Skjønner godt at du vil ha klargjort dette her.

Gir deg en stor trøsteklem og ønsker deg masse lykke til.

Skal krysse alt for at dette skal gå bra!

Vil gjerne høre hvordan det går med deg.

Uff, eg føler med deg, og håper det går bra. I fjor på denne tida var det eg som blødde. Det gjekk dessverre ikkje bra (at det alt har gått eit år...!), men det var ei anna som fekk blødningar samtidig som meg, og ho er nå mor til nummer fire. Så ikkje gje opp enno. Kanskje er du heldig. Så lenge du ikkje blør mykje, er det eit godt teikn. Det er verre om det blir skikkeleg vondt og det kjem slimete klumpar (unnskyld detaljane). Slik du beskriv det, høyrest det ut som det er håp. Men eg er enig i at du bør koma deg til lege. Det kan uansett vera greitt å få ei avklaring. Så tidleg som du er nå, kan ein eigentleg ikkje sjå noko, men dei kan måle hcg med ei vekes mellomrom og sjå om det stig eller fell. Det betyr nok at du kanskje ikkje får vite kva veg det går før turen. Lykke til - eg kryssar fingre!

Klem frå

Annonse

Uff, Modesty Blaise! Det er ille å gå slik i uvisse over så lang tid!!!!

Håper inderlig du kommer inn til ul snart!! Mas,mas og mas - det er desverre det eneste som hjelper i en presset sykehushverdag.........

Ikke gi deg - ring igjen!!!

Jeg har vært gjennom flere sa og har da alltid hatt mye blod og klumper....så det høres ut som at dette kan gå bra likevel.

Lykke til videre!

Jeg hadde det slik de første 10-12 ukene av mitt svangerskap!!! Spotting, småblødninger, store smerter i mags og korsrygg (akkurat som ved sa). Gang på gang var jeg inne hos gyn bare for å få bekreftet at det igjen var slutt..... Men nei da, spiren satt på tross av alt, nå har jeg bare 9 uker igjen!!

Stå på dette kan halt klart gå bra!!!

Lykke til!!!!!

Takk for deilig omtanke damer.

Godt å høre at du opplevde det samme trollet. Da finnes det kanskje håp?

Nå er det mer små blødninger og ikke bare spotting. Tror nok det går mot SA men men...Skal få UL neste uke om jeg ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...