bekkebekk Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Hvordan regner man egentlig ut syklusen? Jeg sluttet med piller 17. mai og kjenner mensmurringer i kroppen idag. Når er jeg mest fruktbar?
TussiLussi Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 HEi ! Det vanlig er en syklus på rundt 28 dager, men det kan variere fra gang til gang, og fra person til person. Det eneste som er rimelig sikkert er at det går 14 dager ( pluss minus en dag) fra eggløsning til du får mensen. Så hvis du regner dager fra den dagen mensen starter, og finner den dagen du har eggløsning, ca på dag 14, og teller 14 dager fra det igjen, så har du dagen for neste mens. På babyverden kan du legge inn dine opplysninger og få de neste syklusene dine opplistet, også perioden hvor du er fruktbar. Du må sikkert regne med at det tar noen måneder før syklusen din er stabil etter pilleslutt. Lykke til :-)
bekkebekk Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Hmm.. så da blir det sånn ca. 14 dager etter første mens dag? Føler at jeg burde vite dette, men har aldri tenkt over dette før.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå