Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være borte fra kl 1700-23.30 om noen uker da er jenten min 4,5 mnd. Tror dere at det går bra? Får ikke til å pumpe meg,men burde eg tatt med pompen i tilfelle? Hun tar flaske,men tror dere hun reagerer på å få flaske en hel kveld? Eg skal ikke drikke så kan amme med en gang eg kommer hjem. Håper pappaen klarer dette. Vet både eg og han og jenten vår har godt av dette,men gruer meg.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri hatt et eneste problem når vi har vært borte fra minsten. Alt har gått helt knirkefritt! Dra bort og prøv å kose deg :)

Skrevet

Det går sikkert kjempe bra :)

Det vil for de fleste være litt rart første gangen. For de få timene er det ikke sikkert du må pumpe deg, og særlig ikke hvis du ikke pleier å gjøre det. Det med pumping kan være vanskelig dersom man ikke er helt komfortabel med det og avslappet. Det å legge opp til at du skal gjøre det kan derfor bli litt stress for deg. Ta pumpen likevel med så slipper du å tenke på at du skulle hatt den. Just in case.

Hvis vesla tar flaske så tror jeg ikke at hun vil reagere på å få flere måltider på den måten. Pappa`en og vesla kan jo trene en kveld eller to mens du er i et annet rom, det gjorde vi før første gang jeg dro ut.

At du gruer deg høres helt normalt ut, det gjorde jeg også. Det gikk mye bedre enn jeg hadde trodd med de følelsene. Be pappa`en sende deg en sms i ny og ned om at alt står bra til, så kan du kose deg vel vitende om at de klarer seg bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...