Erin Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 En "gammel ringrev" kommer slentrende inn for å begynne prøvingen på nr to ) Holdt hus her i lenger tid da vi prøvde på førstemann, noe som tok bortimot to år å få til. Nå er vi altså igang med ny prøving, og jeg trenger et sted å lufte tanker og overhysterisk testemani *ler* Håper det er litt livlig her enda. Da jeg "bodde" her sist, var det en utrolig god stemning blant prøverne, og mange gode råd og god oppbakking. Ellers er vi vel kommet til EL i 1 pp. Har vanligvis ikke problemer med å merke når jeg har EL, men denne gangen har selvsagt alle vanlige "symptomer" uteblitt *grumf* Har hatt noen omganger i høyet for sikkerhets skyld likevel ;o) Vi snakkes!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Velkommen tilbake! Håper det går fortere denne gangen da!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Sniker meg inn her en tur jeg,,, Du er vel ikke eventyrerin vel???
Erin Skrevet 21. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mai 2007 Hei, Bula! :oD Joda, gode, gamle eventyreren i egen høye (lille...) person! Tenkte jeg måtte inn hit og lage litt liv igjen da vet du Går det bra med deg? Har vært innom jevnlig og lest på "gamle kjente" så jeg har jo fått med meg litt... Klem fra
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mai 2007 #5 Skrevet 21. mai 2007 Hei Velkommen skal du være (igjen inn hit=oD) Skal krysse mine fingre for at tiden blir veldig mye kortere her denne gangen... Prekas...=o)
Endaenbabyønskes Skrevet 21. mai 2007 #6 Skrevet 21. mai 2007 Hei Erin! Velkommen igjen! Ja, her er det flere som trenger oppmuntring og støtte. Fint at det kommer nye inn som man kan spørre til råds! Lykke til!
ticalinda Skrevet 21. mai 2007 #7 Skrevet 21. mai 2007 Velkommen! Det er ganske mye liv her inne så du kommer sikkert til å trives! Håper det blir kun en snarvisitt, he..he...
Gjest Skrevet 22. mai 2007 #8 Skrevet 22. mai 2007 Er igang med ivf jeg nå, så dette blir spennende. Med to tette eggledere, så ble det sånn. Koselig at du kommer inn hit igjen!!!! Og jeg håper Spirefeen og Hr Stork finner veien til deg snart ;o) Du får svinge deg og lage noen historier igjen. Jeg har tatt meg den store frihet i å ta dem frem med jevne mellomrom, fordi de er så flotte!!
Modesty Blaise Skrevet 22. mai 2007 #9 Skrevet 22. mai 2007 Hei Erin og velkommen tilbake til prøverne da. Hyggelig med erfarne prøvere her også. Jeg fant BIM i november da vi startet prøvingen og er helfrelst. Om jeg skulle tømt på min kjære det som jeg tømmer her så ville vi nok ikke vært gift enda, så det er godt med en ventil. Har hatt en MA og tror jeg har en SA nå (er 5+2 med blødninger) i dag, siden november. Så det foregår... :-) Gleder meg til å følge med deg fremover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå