Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg på hva som er neste steg etter lap dersom alt viser seg å være normalt..??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis man ikke har funnet noe på lap og heller ikke på noen andre prøver (som blodprøver/sædprøve) pleier de fleste å bli søkt inn til ass.befrukning. Da er det vanlig å prøve minst en gang med AIH (inseminering) før man evt går videre til prøverør.

Skrevet

Mange får også hormonkurer etter lap, som pergo, for å se om det hjelper. Jeg haddde lap i januar, og nå har jeg startet på min andre pergokur.

Skrevet

Jeg hadde lap i august i fjor, og vi måtte da fortsette å prøve i ca. 6 mnd. Når det ikke ga resultat ble vi henvist til prøverør(IVF), sambo mått inn og levere prøve, så ble vi innkalt til samtale,og nå står vi på venteliste.¨Mens vi venter må vi sørge for å få tatt en blodprøve, da de gen tester alle som skal få prøverør behandling på ullevål. Det er lenge å vente, og vi håper på å bli gravide før det blir vår tur. Og det ble vi også...men jeg hadde nå en SA i 6.uke. Likevel vil legen at vi skal fortsatt stå på venteliste, vi har tross alt holdt på i 2 år for denne ene gangen. Men jeg håper jo litt likevel da...at vi kan kalre det selv, hører jo om andre.

Men som sagt...venteliste på prøverør...der er vi nå...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei jeg har hatt lap den 15 mai og de fant ingeting men mannen min har dårlig sædkvalitet så e lurer på hva neste steg for oss kan bli???

Han går med antibeotika og skal til spesialist slutten av månden men det er så langt å vente at noe skal skje

Skrevet

Heisann, var inne på lap i April 06 og var begynt å vurdere nå å gå til legen igjen for å høre om pergo.... Fredag følte jeg meg ganske slapp å trett så derfor dro jeg innom apoteket å kjøpte en test...

Den var POSITIV;), så her sitter vi gla og fornøyd.

Så du må bare være tålmodig skal du se, ca en uke før jeg fant ut at jeg var gravid kom det brev i posten ang prøverør om flere prøver som måtte sendes inn før vi kunne fortsette prosessen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...