Gå til innhold

Flere som får veldig tidlig mage...??


Ellemelledegfortelle:)

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere for å skjule det før dere skal fortelle det?

 

Jeg fikk veldig tidlig mage med nummer en, vi ville ikke fortelle det før det var gått 12 uker, men jeg hadde store problemer de siste ukene, hadde gått med mammabukser lenge, og alle så det:)

 

nå går jeg med nummer to, og er snart i femte uke, har allerede problemer med bukselinningen, vet det er mye luft, men jeg har ikke lagt på meg noe annet sted, og da syntes det ekstra godt. la ikke på meg noe særlig annet enn magen sist gang heller!!

 

hva gjør dere, gode råd mottas med takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på. Jobber i butikk med "uniform" og hva skal jeg gjøre da når klærne ikke passer lenger. hehe. Sjefen vet, men ikke de andre. De skjønner det nok ganske fort tror jeg. Har nå begynt å bli oppblåst, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Er 5+0 idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her,jeg er 5+1 å ser ut som om jeg er 3 mnd på vei allerede..vet også at vi har en del luft men,hae en god kul når jeg våkner om morgenen også...kansje man volser mer visst det er tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å høre at andre også har det sånn:)

 

Tar gjerne imot flere tips og gode råd, syntes det er litt fortvilende og gå og ljuge og lure seg unna hele tiden. vi skal på mange fester og bursdagsfeiringer fremover, lurer på hva jeg skal gjøre med de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt, jeg har vært oppblåat siden 5-6 uke, og nå har jeg begynt å få skikkelig mage og (er i 11.uke nå) Vi har ventet med å fortelle det til de fleste, men men begynner å bli vansklig å skjule - i tillegg er det stress å "luredrikke" i lengden :))) På fester det vi har hatt med egen drikke har jeg tatt med alkholfri vin tappet over på vanlige falsker med skrukork. Det jeg har fått servert har jeg nippet til, og fått mannen til å drikke av eller helt ut når ingen har sett det, men styr er det. Er veldig glad jeg snart kan fortelle flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...