Mirakeljenta08 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 gutten min fyller 1 år 3juli gleder meg så veldig. begynner snart å planlegge dagen. noen som har tips hva jeg skal gi han. må få noe han liker. noen som har gode forslag?
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Vi har kjøpt en slik trehjulsykkel med en stang som foreldrene kan dytte den med. I tillegg er det en "ring" rundt barnet som gjør den mer som en stol, slik at barnet ikke faller av. Vanskelig å forklare, men sjekk ut på BR Leker om dere har en slik butikk i nærheten. Håper den faller i smak hos snuppa vår iallefall;-)
så var vi 4 Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har kjøpt Martin duplokasse og sånn plate og så får han little people båt og ekstra mennesker til, kjøpte han en utedress også. I tillegg får han gåbil, sakkosekk, trehjulssykkel med flammemerker, mer duplo, bøker og diverse fra andre.
klappe klappe søte Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 gutten min blir ett år 26 juni.tror jeg skal kjøpe ett smykke til han.
Mirakeljenta08 Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 takk for tips.d et er så mye fint til disse små. vet det blir endel leker, også sacosekk men den sykkelen høres artig ut skal sjekke br leker det har vi så sjekker imorgen moro glder meg blir som en unge igjen jeg he he
katoes Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 Gåbil. Det var den beste gaven gutten min fikk til 1årsdagen sin. Nå blir han snart 3 år og den bilen bruker han daglig.... Badebasseng kan jo være en ide når han har bursdag på sommeren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå