Gå til innhold

HEI JENTER!!! DA ER JEG TILBAKE!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Savnet meg.....Hahaha...

Har hatt problemer med å komme meg inn på BIM Og MIK den siste tiden...

Noe nytt som har skjedd??

Her i huset er vi snart prøvere...Må bare få meg en jobb så er det bare å sette i gang...

HURRA.... Endelig etter et års venting (og maaaasse masing...haha) ....Er så glad...Må bare få meg en jobb nå..uff...ingen som vil ha meg jo...men så fort skolen er ferdig så blir det nok litt lettere å finne seg en jobb...

Masse klemmer til dere alle supre jentene...=oD

Hehe...litt dårlig norsk ser jeg...haha

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9351876-hei-jenter-da-er-jeg-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Ine snupp..=o)

Ja, han har så å si vært klar han, litt i allefall...Men det har vært økonomien som har stoppet han og det at jeg ikke har en jobb...Så nå er jeg i full jobb søkning...Litt vanskelig nå som jeg er litt på skolen, men er jo snart ferdig så da skal jeg finne meg noe ordenlig jobb...får te det jeg finner først=o)

Du får komme med tilbake meldig på hvordan samtalen gikk...Du kan jo fortelle om meg...hihi...

masse klemmer til deg snuppa...

Annonse

hei stinemoj...

Lenge siden sist...

Ja håper jo som bare det her..hihi...

Håper jo at dere også kommer etter snart...kan bli litt ensomt på den andre siden...men kommer nok til å være her litt da...=o)

Masse klemmer

Hei Babis*snart?

Vet ikke helt selv, men da jeg pratet med han så sa han at det eneste som hadde stoppet han var det at jeg ikke hadde noe jobb og dermed ingen økonomi...Så, skulle jeg bli gravid nå (og være heldig å få meg en jobb veldig snart) så vil jeg jo få fødselspenger, kommer jeg inn på skole så kan jeg jo få begge deler( ikke sikkert da) men i alle fall fødselsstipend=o) så er jo litt savet da...Skal sette med godt ned (igjen) å gå igjennom å se hva jeg skal gjøre med dette penge problemet..=o)

Håper dere kommer etter snart...=o)

Masse klemmer

Så bra da...Kommer ikke til å bli noen flere her inne snart...hehe...

Er bare så glad for tiden..Nå kan jeg nesten ikke vente...

Sitter å skriver søknader til jeg blir rød på fingra (av all tastingen,,,hehehe)

Håper du kommer etter veldig snart..

Har selv blitt litt sånn: orker jeg virkelig dette? Forsette med nattvåken? Klarer jeg ammingen denne gangen? Blir jeg like god mamma til denne som jeg er til den første? osvosv...

klem

Hei Babycakes!

Hyggelig å "se" deg. Er her ganske så lite selv (litt mer siste dagene da..). Men var litt komisk da innlegget ditt dukket opp for da hadde jeg nettopp tenkt på at du ikke hadde vært der inne på en stund. Legger merke til deg vettu.... hi hi. Må uansett skrive et par linjer jeg også da!

Så godt for deg at dere endelig har en klar plan. Hos oss er det lite som har endret seg... så vidt jeg vet ihvertfall: kan jo hende det skjer ting i hodet på mi kjære da... uten at jeg er informert om det.

Huff, er litt deppa egentlig: merker at jeg sliter med å se så innmarri lyst på denne ventinge for tiden. Mange bekjente som er høygravide/gravide/nybakte foreldre pluss noen prøvere, så jeg blit liksom så demotivet. Og litt aggresiv kjenner jeg: HVORFOR I HEL.... KAN IKKE VI BARE SETTE IGANG. Det kan jo ta laaaaang tid før vi er i mål... ååå sukk sukk sukkk.,..

Ja, ja: så nå vet du det: er stor sjanse for at dette forumet ikke nedlegges med det første. Legger jo merke til at noe kommer seg videre her inne også. Det er godt å se, for det gir håp på en annen måte enn når folk vi kjenner bare plutselig er gravide. He he... du skjønner nok hvordan jeg tenker... men kan jo godt hende at de har hatt sine runder først de også da....

Håper du snart finner deg en jobb!

Klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...