Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Lurer litt på om det er bare jeg som har fått sikkelig MYE strekkmerker på puppene mine? =( det er så forferdelig stygt. itillegg så ser man blodårene kjempegodt. sukk... Ser at det er mange som sier at puppene er blitt slappere og sånn, men har ikke hørt om noen som har dette problemet.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Signerer på dette ja!! Puppene mine er fulle av strekkmerker (resten av kroppen også dessverre..). Jordmor sa til meg at dette er arvelig, og at noen får det lettere enn andre. Skikkelig irriterende!
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Dem har blitt slappe med strekkmerker, store synlige blodårer og ei åreknute midt mellom puppa! Puppa mine var en klar 10èr før jeg ble gravid- nå vil jeg kanskje gi dem en 3èr på en god dag! BLÆH...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 tror alle får mer synlige blodårer. Jeg har bare et strekkmerke og det kom på ene brystet da melka kom og jeg blei helt sprengt. klarer egentlig ikke å huske hvordan brystene mine kjentes ut før jeg ble gravid i forhold til nå når jeg ammer
Labbetøs Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Jepp jepp. Jeg har maaaase strekkmerker på puppene, men bare dær. Det gjør ikke noe. Det er jo bare gubben som ser dem, og han syns ikke det gjør noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå