Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Er nå over 16 mnd siden fødsel, men ennå har jeg vondt ved samleie.Er alltid på samme plass. Sist nå, så sjekket jeg med speil, og kunne se to små rifter, og ørlite granne blod da jeg tørket meg. Er det noen flere som har samme problem? Det burde jo vært bra nå såpass lenge etter fødsel. Skal ringe til legen imorgen og få henvisning til gynekolog, men er vel ikke så mye han kan gjøre heller.
Puselure Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Det er mulig at du kan ha hjelp av glidekrem ved samleie. Det er vondt med rifter og det kan bli inngangsport for bakterier. Det kan godt være at en gu av gynekolog kan være bra, om ikke bare for å få skjekket at alt er ok;)
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Har brukt glidekrem, men revner likevel, på akkurat samme sted hver gang. Har prøvd å vente flere uker med å ha sex, men det hjelper ikke:( Utrolig kjedelig.
Puselure Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Huff, det høres ikke godt ut:( Det er mulig at huden din har et svakt punkt etter fødselen. Vet ikke om du revnet der og ble sydd? Ta turen til legen, få skjekket det opp. Ellers så kan du evt høre med jordmor på helsestasjonen, dette er deres fagfelt. Viktig med oppfølging etter fødselen:) Lykke til, håper det ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå