Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 6+1 i dag. Er fortsatt veldig trøtt. Har mye luft og blir veldig oppblåst om kvelden. Ømme, tunge pupper. Har kjent det strekke bittelitt og stikke litt nedentil ellers kjenner jeg ingenting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 6+6 i dag. kjenner at formen begynner å bli bedre. kvalmen har vært borte hele helgen (har bare vært småkvalm om kvelden før det, så har ikke vært hardt rammet uansett) Føler meg mer opplagt og positiv!!

Skrevet

7 uker på vei og sykemeldt pga av kvalme:) Kvalmen kom forrige helg. Slitsomt, håper det går over snart.

Skrevet

Kjenner egentlig ikke stort.. litt vondt i magen nå og da,mister litt hår og er litt trøtt. Men kan ikke akkurat kjenne, oi, så gravid jeg er!

Skrevet

7+4 i dag og dermed i uke 8, men formen er det samme nå som sist uke. Ingen andre plager enn jeg er voldsomt trøtt - går og legger meg kl. 21 om kvelden :-)

Skrevet

Jeg er 7+1 idag. Siste uken har eg vært mye kvalm og kastet opp en del. Ikke hatt overskudd til noe. Fikk noe mot kvalmen av lege igår, så idag er jeg litt piggere, heldigvis :-)

Skrevet

6+4 idag. Har vært småkvalm noen dager nå, og i dag er den verste dagen hittil. Har også vært ubehagelig oppblåst i helgen, men heldigvis bedre i dag. Veldig trøtt (må ha middagslur) og ømme pupper.

Kan ikke si at det er så veldig behagelig å være gravid nei, men så lenge det kommer en frisk baby skal jeg tåle det meste :)

Skrevet

Hei jeg var voldsomt trøtt i uke 7, nå er jeg i uke 9 og det går bedre med trettheten :)

Skrevet

Er i følge legen 7+ 5 i dag, er utrolig dårlig, guggen, trøtt og kvalm.

Så i helgen ble jeg innlagt på sykehus hadde et gallesteinanfall, ååå sikkelig dritt, nå har jeg forferdelig vont i magen og er redd for å få nytt anfall.

Skrevet

6+4 i dag, og er slett ikkje i noko form :-( Rett og slett kvalm heila døgnet, dermed og veldig slakk og sliten. Håper det ikkje varer så lenge for detta er bare pyton :-( Godt å veta da det går over og ender i noko heilt fantastisk :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...