Gå til innhold

Hjelp, lille krapyl har forvandlet seg fra å være en mønsterunge

Anbefalte innlegg

Skrevet

i leggesituasjonen til å bli en som vi må sitte sammen med, og som hyler om vi går og bare driver og turner i senga.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det jeg da ønsker med dette innlegget er gode råd, han er passert 10 mnd.

Skrevet

Har hatt en liten periode med Martin nå. Fra å bruke 5-10 minutter på synging og legging til 50 minutter med blodslit. Men jeg var konsekvent og det gikk over på noen dager. Er ikke helt tilbake til normalen ennå, men myemye bedre. Legger han ned i senga igjen og sier god natt. Til slutt skjønner han at det ikke nytter å drive å turne rundt i senga si og hyle og skrike.

Skrevet

Er du inne hos han hele tiden da eller går du ut mellom hver gang? Er jo ikke alltid vi engang rekker å komme oss ut av rommet. Nå har far vært der oppe i 40 min, ca:(

Skrevet

Tilslutt la jeg meg ned ved siden av han ett par ganger, og da var alt i skjønneste orden, men kan jo ikke lære de å sovne sånn heller da. Har prøvd alt fra streng mammastemme til kosesnakking. Men det virker som han bare må bli lagt ned og så får han sutre litt. Han 'hylskriker' liksom, men med den der liksom-stemmen sin. UUUUÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆH og så stopper han for å se om jeg kommer, og sånn fortsetter det. Går inn og legger han igjen etter ei stund.

Skrevet

Oki, takk for svar, må vel prøve oss på noe sånt vi også. Er jo slitsom at det skal ta oppimot en time å få lagt han, i tillegg til at han er en morgenfugl av dimensjoner...

Skrevet

Når står han opp da? Martin er oppe kl 5 (i dag sov han helt til 6 ;))

Skrevet

Det samme som din Martin, og det er aaaaaltfor tidlig:) Legger han til vanlig i 19-19.15 tiden, da er han stuptrøtt, idag ble klokka 20 pga besøk og måtte bades. Men natta blir heller dårligere om han legges senere, er mere våken om natta da... Greide å overbevise han vha puppen om at det var godt å sove til kl 05.30 da han våknet kl 04.30 natta som var...

Skrevet

Ja er sykt at man synes det å sove til kl 6-6.30 er luksus ;) Har mer problemer med Martin når han legges senere enn vanlig (legger seg mellom 19 og 19.30).

Skrevet

Jaja, det kan jo ikke bli verre egentlig, så vi får bare håpe på bedre tider;)

Skrevet

har vært gjennom det der ja. vi holdt på i 2timer i 2mnd tror jeg men nå er han en drøm å legge.

thomas fikk til det han ville opp å kose med mamma og pappa å i tok han da var han så blid og lo lo

men når vi ikke tok han opp måtte høre på mye skrik så ga han opp.

så vær konsekvent og ikke ta de opp. gå ofte inn å stryk de over panna og si go natt mamma er her også gå det var det vi gjorde n¨å er legginga en drøm sovner innen jeg går ut av rommet.

Skrevet

Vi bytta rom og det var da det startet. Men han får ingen oppmerksomhet, vi bare legger han ned og sier god natt, ...., og så sitter vi og stirrer i veggen. Rekker ikke gå ut av rommet engang før han er oppe og står... Og hyler/roper. Men å være konsekvent har jeg stor tro på ja, takk for innspill:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...