Gå til innhold

Oktober: Flere med urolige barn...sånn plutselig?


Nicita73

Anbefalte innlegg

lillegutt sutrer og sutrer så jeg snart blir gal. Aner ikke hvorfor, har gjettet tenner da han har vært urolig om natten nå også, våkner nesten hver andre time og gråter, gir seg som regel når jeg gir han smokken. Har smurt med Dentinox, men det har ikke virket, så jeg har slått fra meg tenner. Virker som han "kjeder" seg sammen med meg, for når brødrene hans kommer eller vi er ute å triller, shopper eller luncher er han blid som en sol....i hvertfall en god stund, men han har mye mindre tålmodighet nå enn før, spesielt når vi er hjemme.

Flere som opplever dette? Håper det bare er en fase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det på samme måte jeg også

men har hørt fra mange at når barna er rundt en 7 mnd så får de en urolig periode.

De vil så gjerne gjøre mere ting å utforke mere ting så de blir frustrerte når de ikke¨får det til.De oppdager mere ting rundt seg.

Det er bare en fase og vil få over håper jeg haha

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A er sånn, og har vært sånn en god stund. E derimot, er mer bedagelig anlagt og fornøyd med livet.

 

Håper fasen er over snart, for begynner å bli litt lei. Klaging og sutring er slitsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobias er også blitt mye mer urolig og sutrete de siste par ukene. det har dukket opp en tann, og flere er nok på veg. Men tror mest det er fordi han gjerne vil utforske alt, og komme seg mer rundt. Vi kjøpte sånn "gåstol" til han, fordi han var så frustrert og ikke ville ligge særlig på gulvet lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut,ja.. Her må det skje noe HELE tiden:) Men han har fått to bitte små tenner til, og har i tillegg begynt såvidt å prøve på å krabbe, så tror han er frustrert over å ville en hel masse han ikke helt får til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...