Gå til innhold

Angående 'sladring' inne på kranglesiden. (litt langt hjertesukk)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er morsomt å kikke innom der av og til, men ble litt forskrekket da jeg oppdaget at en her fra 1. trimester hadde skrevet et innlegg om en av oss her inne på 1. trimester. Den personen hun skrev om hadde visstnok en alder i profilen sin som ikke stemte med et innlegg hun hadde skrevet her inne om at hun hadde blitt gravid. Og da måtte HI, som er fylt opp til slutten av året, kalle henne en kjerring og indikere at denne jenta ikke var helt god! Jeg vet ikke hvilket innlegg som var grunnlaget for at HI ble så provosert, men det får da være grenser for smålighet! Jeg er selv gravid for første gang, men tør snart ikke å bruke nicket mitt lenger i frykt for å bli uthengt for hver minste deltalj. Og jeg har stilt et par teite spørsmål selv, jeg også! Jeg liker ikke at det går i den retningen at alle skriver mer og mer anonymt, men slik blir det hvis slike folk får fortsette flisespikkeriet sitt!

Kan vi ikke la være å være så kritiske til hverandre her inne, og heller overse de som provoserer oss uten grunn? Det er vel egentlig i alles interesse?

 

Må signere med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du mener den tråden "Hva med denne kjærringa a" så er jeg helt enig! Begynner å lure litt på om vi ikke har funnet en av disse sure og negative anonyme her inne. Bra hun glemte å trykke på anonymknappen, da!

Jeg syns også vi burde prøve å være litt snillere med hverandre her. Vi vet faktisk ikke forhistorien til alle som skriver inn her, og det kan være mange grunner til hva folk skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! Jeg lurer på om det er jeg som er "kjærringa" her! Skrev et innlegg om at jeg var blitt gravid, og hadde glemt at jeg hadde skrevet i profilen min at jeg var født i -82 og bodde i Drammen! I virkeligheten er jeg 37, og bor i USA, men jeg var så redd for å bli gjenkjent at jeg bare fant på noe. Da noen gjorde meg oppmerksom på denne forskjellen så fortalte jeg det som det var, og forandret profilen min. Jeg lurer litt på om det var hun som skrev det sure innlegget som påpekte det, faktisk! Hm.. Må sjekke dette innlegget på skravle, og finne det gamle innlegget jeg skrev her.

Jeg mente ikke noe galt med det, men nå ble jeg litt lei meg. -Syntes folk var så greie her inne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk på hva andre skriver om deg. Det er noe som ikke klarer og la være og påpeke hver bidige ting som ikke stemmer, eller kanskje de ikke "tror" at det stemmer.

 

Så ikke tenk no mer på det. Det får være de andre sitt problem hvis de skal flisespikke på småting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Jewel! Jeg følte meg nesten tilbake i 5. klasse her, og tok meg nok litt for nær av det. Takk for støtten,- det kjentes virkelig godt. Jeg har ikke vært her inne så lenge, så jeg ble nok bare litt sjokkert over hva enkelte velger å fokusere på.

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja noen folk er alt for smålige av seg - skjønner godt at du april d - ikke vil bli gjenkjent - ikke alle som vil det og det bør respekteres.

Så hva da denne personen såg som problem rekker lengre enn hva eg skjønnre.

 

Men forstår også at noen tar seg nær av slike innlegg som er rettet direkte mot en som person. For ja ingen her kjenner den på andre siden 100% - da skal dem ha en del historie sammen.

 

Ikke svarer eg på sure anonyme innlegg - verken ute i hele forumet eller på kranglesiden... det er i grunn unødvendig for dem som skriver - og da ser eg heller ikke poenget i å svare. Da kaster en bare bensin på bålet... overse dem er beste tingen å gjøre. ;)

 

Stå på alle sammen - vær dere selv og vær stolte av det. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har lagt merke til denne HI ved mange anledninger her inne uten at jeg trenger å si mer ,og gjør meg opp mine egne tanker. (Men klarer likevel la være å skrive det ) Du må ikke ta deg nær av det,selv om det kanskje er lett for meg og si. Du har hvertfall min fulle støtte,og jeg syntes det var tøft av deg å skrive hvordan det egentlig er. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste var ment til april d. Jeg skjønner ikke helt hvor jeg skal skrive og trykke og sånn her jeg .

 

Men jeg er her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Pia og Elin! Jeg er litt irritert på meg selv for jeg at ble så skuffet siden jeg burde være forberedt på alle mulige typer her inne. Jeg trodde faktisk at denne personen mente det vel da hun påpekte feilen min i utgangspunktet, så jeg ble litt sjokkert da jeg så innlegget på krangle.

Jeg mener ikke å lage noen storm i et vannglass her, men bra at noen tok fatt i dette og skrev et innlegg om det- takk HI! Godt å likevel se at de fleste her er solidariske med hverandre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv mener eg at slike personer som skriver slik om andre har problemer med seg selv og sin personlighet.

Og etter å surfe litt rundt på flere sider her på barnimagen så fant jeg hennes kompleks.

Vekten sin for eksempel

(anonym nå så slipper jeg å bli hetset av henne for hun hører til her inne hun også)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. ser at dere skriver om meg her?

Jeg er da ihvertfall ikke den anonyme som går rundt her, det er nå sikkert. det burde dere se, at jeg signerer med nicket mitt, ellers hadde det jo vært litt frekt. står for det jeg skriver jeg. og det innlegget, var ikke ment å si "kjærring" ikke mens som :For ei kjærring dette er" eller noe, bare at det var 2-3 andre som hadde skrevet: for ei dame dette er da" flere steder.(altså, for å skille ut tråden) Og ja, jeg blir supermisstenksom, men det er fordi jeg vet det er ei splitte pine gæærn dame her inne, som kommer og går, som jeg vil at folk skal være obs på, siden hun faktisk både lurer og tramper ned folk. jeg er kjemperedd iogmed hun både har mitt navn og nummer (takkoglov at hun ikke har noen adresse eller annen info)

 

hun er en baias som man kan kalle det, og denne feilen til april (hvis det var hun, det husker jeg ikke) så er det typisk denne dama. OG personen jeg vet om er født i 1970. derfor jeg ble bekymret.

 

at folk skriver at de har lest mine innlegg og lurt litt og tenkt sitt, (bortsett fra eventuelt dette) kan jeg igrunnen ikke forstå. Jeg skrev et innlegg til den anonyme her inne, for å forsøke å bli kvitt kvalmen uten å trampe på personen, nøyaktig fordi jeg vet at ikke det fungerer, så... jeg går ihvertfall ikke ut med nick, det er sikkert. her ble det laget en egen hetse tråd om meg, og det ble jeg fryktelig lei meg for.

 

jeg kan godt bare bli anonym og forvinne i mengden jeg også for den saks skyld. er ikke så aktiv at det gjør noe, men å være så frekke burde dere skamme dere for. spør meg om det er noe dere lurer på, jeg er faktisk bare ei normal kjærring, så jeg biter ingen.

 

men men.... dere gjør som dere vil, og liker dere meg ikke så liker dere meg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du anonyme

 

vekten min som kompleks? gurimalla så usaklig du er... går rundt å surfer for å finne ut hvem jeg er.... Ja jeg er overvektig, MEN HVA FAEN HAR DET MED NOE Å SI???????????????????

 

JEG STÅR FOR DET JEG SIER OG JEG ER FORBANNA IRRITERT PÅ SLIKE SIMPLE PERSONER SOM DU FREMSTÅR Å VÆRE. ikke at jeg vet du er det, for jeg kjenner deg ikke, men herregud nå var du faenmeg smålig. JEG ER ALDRI ANONYM og SIER DET JEG TENKER. sånn er det bare.

 

nå ble jeg faktisk ganske lei meg over at folk kan være så irriterende frekke å gå på vekta mi for å henge meg ut.... FEIG er du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylt opp til desember,

Nå forstår jeg mindre og mindre her. Jeg har lest innleggene dine flere ganger nå, og på meg virker det som om du tror at jeg har navnet og tlf.nr. ditt, og har terrorisert deg her inne! Jeg kan ikke engang huske å ha svart på noe innlegg du har skrevet! Jeg aner ikke hvem du er! Hvorfor har du lagt meg for hat? Kan det være at du tar feil av meg og en annen? Jeg skjønner ingenting, jeg!

 

Her er tråden hvor du påpekte diskrepansen mellom profilen min og alderen jeg skrev i innlegget:

http://www.barnimagen.com/forum/thread/9324722

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

de fleste av oss er veldig greie, og lurer på litt av hvert selv.... så du skal ikke bli altfor skremt:)

 

lykke til videre, hverken alder eller bosted spiller noen rolle for den lille i magen uansett =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns nesten det virker som denne dama prøver å ro seg unna det innlegge hun skreiv. Hvis jeg var deg april, ville jeg ikke tatt det ei sånn dame sier så veeldig alvorlig, for å si det sånn.

 

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllt opp til Desember sier hun ble lei seg når en annen skrev det om vekta hennes. Du hang jo ut noen andre her, så nå vet du hvordan det føles, ivertfall! Kanksje du kan skjerpe deg litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har da aldri gått personlig på april.... jeg vet jo faenikke om det er hu det er snakk om engang, og nå begynner jeg bli grusomt irritert og lei av å bli missforstått!!!!

 

å si at en eller annen har luska litt med alderen sin, har da faenikke noe med å grave opp at jeg er overvektig å gjøre. det har ingenting med dette å gjøre, og en hver grønnskolling burde da forstå det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylt opp i desember du hang ut april på kranglesiden... du hevner deg for at noen skrev om vekta di men hvorfor hevne seg på henne du vet ikke om det er henne engang... syns du skylder henne en unnskyldning..Hva hun skriver i sin profil har du strengt tatt ingenting med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVOR SKREV JEG APRIL???????? bare spør adrian. jeg gikk ALDRI på nick, sa ikke hvilket trim. det var snakk om engang. hvordan du kan sammenligne:

"det er ei dame som har feil alder på profilen sin"

med

"fylt opp i desember er overvektig og har personlige problemer med dette"

 

har noe med hverandre å gjøre, forstår jeg faktisk ikke.april som skrev at hun var personen det var snakk om (jeg vet ikke om det er tilfellet nå engang" så JEG hang aldri ut april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærring debatten på krangle går er jo om henne alle skjønner jo det!! Skjønner at du blir forbanna for at noen skriver om vekta di.. men det er snakk om idioter som skriver sånt...men ikke vits å ta frustrasjonen utover henne ved å starte den kjerring debatten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grunnen til at folk forsto det var henne, var 1. fordi man var en av de 10 som leste tråden jhennes, eller b, at de leste at hun selv skrev at det var hun det var snakk om. joda, kan godt ta annsvar for de ti, men jeg tar ikke ansvar for henne. april tar ansvar for april!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at det var hun selv som refererte til tråden, og hun som gikk ut med nick. det skal ihvertfall ikke jeg ha ansvar for. jeg skrev om en person, men april skrev om april. ikke mitt ansvar når HUN går ut med nick.

 

ble ikke personlig før hun selv gjorde det personlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at det er helt idiotisk å dra inn vekta di. Har jo ikke noe med saken å gjøre.

 

Må få "forsvare" HI her litt da, leste gjennom innlegget og h*n har jo ikke oppgitt nicket ditt direkte (Ikke noe mer enn du oppga hvem du snakka om i det opprinnelige innlegget).

 

Det virker som om du var litt uheldig med å "hakke" litt på noen på Kranglesiden, og at noen reagerte på det og deretter la inn dette innlegget. Har blåst litt ut av dimensjoner syns jeg. Men dersom det er april hele greia dreier seg om (vet ikke?) så er det jo ikke sant det du skrev på krangle om at hun ikke svarte deg da. for det ser jeg jo at hun gjorde (før du la ut innlegg på Krangle). Så dere var vel litt uheldige med timingen.

 

Håper dere begge er i humør igjen nå, og at dere begge blir værende her. Når jeg leser denne debatten får jeg egentlig ikke inntrykk av at noen av dere mener noe veldig vondt, er vel mer litt misforståelser og uheldige formuleringer.

 

(PS! På min dialekt er heller ikke kjerring noe negativt, men har skjønt at mange andre ser negativt på ordet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si tusen takk til de som forsøkte å forstå hvorfor jeg føler meg uthengt og urettferdig behandlet her. Selv om vi egentlig er anonyme og ingen egentlig kjenner hverandre, så blir man ganske rystet når noe slikt skjer. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger IKKE å være redd for at folk syns DU er teit her ivertfall. Ikke la sånne folk plage deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...