Gå til innhold

Noen med ikm 1. juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bare hååååpe på at jeg er gravid - fikk positiv el-test for to dager siden og da var det bare å kjøre på:) Nå ble det med den ene gangen, men håper alt jeg kan likevel siden jeg testet positivt den dagen. Flere utålmodige sjeler som er i en venteperiode fram til rundt 1. juni?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja henger meg på her jeg! El 19 mai, så da er det vel ikm rundt 1 juni. Det er alltid en laaang ventetid fra el til ikm og kjedelig å finne "falske" symptomer osv. Nå er jeg litt lei, er i min 6 pp, og føler at dette vil ta lang tid. Har to skjønne barn fra før, så det er jo ikke synd på meg! Men ønsker oss så veldig et barn til og gjerne ei jente, da vi har to gutter. Så vi får se... Krysser fingre og tær for denne pp er år pp!!!

Skrevet

ejhe ikm 30 mai!! e så spent!:)

ej å sambo he ej jente sammen,men vi ønske oss no et barn til.

men d går så seint mellom el å ikm:/ kjempe kjedeli å vente:/

lykke til:)

Skrevet

hei:)

jeg har ikm den 31 mai.

jeg vet ikke når el var,for jeg testet ikke denne pp,så jeg håååper vi traff el:)

blir så spennende assa.

lykke til:)

Skrevet

hei hei:)

IKM den 31 mai her.... åååååååååååå det er så lenge å vente syns jeg, blir helt sprø her! nesten så jeg er glad for at helgen er over, så jeg kan komme meg på jobb i morgen å tenke på noe annet!!!! :)

Lykke til alle sammen!

Skrevet

IKM 1. juni her og :)

Men tror ikke det har klaffet denne gangen. Fikk bare kost oss på EL og dagen etter.. hmm.. Er vel like greit å ikke håpe!

Men lykke til alle sammen :)

Skrevet

Hei..

Henger meg på her jeg...

Har ikm 31.Mai tror jeg.. Sånn ca i allfall... Off.. Det er alt for leng til!! Tror jeg må få kjøpt meg noen flere tester. Hadde igjen 3 etter forige greviditet, men døm har jeg gitt bort til "usikre-venninner".... Litt testoman her jeg... Men det er jo så spennende!! Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...