Gå til innhold

Et glad innlegg!!:)

Keiko&Sivert Nikolai<3

Anbefalte innlegg

Tenkte at eg skulle skrive et glad innlegg her inne i dag!:)

Har skjedd så mye i den uka som har hvert no, og denna uka har nok hvert en av de tyngste i mitt svagerskapet, med tanke på at eg e lei, og har krangla heavy me barnefaren, men når ting går nedover så går dem jo som regel oppover også:)

Har inntrykk at d e fleire enn meg som har hatt ei litt tung uka, og eg håpe at d går bedre me dåkker også;)

Snart har vi små gullan våres i arman våres, og vi e bra heldi, tenk på alle der ute som ville hvert i våre sko, selvom skoen gir oss gnagsår av og til;)

Vi har jo trossalt gjort nåkka som ikkje alle tørr å gjøre, synes synd på alle de som sitter i forhold som de vill bryte ut av, men som e for feig og trangsynt til å gjøre d...eller de som ikke finner styrke til å beholde barnet fordi barnefaren og resten av omverden sier at de må ta abort...

Og synes synd på de som har så lite selvtillit at bare tanken på å være alenemor er *verdens undergang* for dem.

Eg e stolt over å være framtidig aleinemor, og d synes eg at alle har grunn tell å være, uannsett om d e valgfritt eller ikke:)

Vi e tøffar enn de fleste *tøffere enn toget;p*

Vi blir nok meir selvstendig og uavhengiv enn det de fleste kvinnemenneskan no tell dags;)

Fortsetter under...

Formen den e ganske grei egentli, synes at tia går ganske tregt, men eg skal på jordmor kontroll på tirsdagen og natt til torsdagen kommer søstra mi, og på onsdagen får eg resten av møblan mine, så denna uke blir å få litt fortgang;) *heldivis*

No e d 4daga tell termin, og eg krysse fingran for at i løpet av neste uke (ikke denna uka) så har eg blitt mamma:):)

Ser at du har blitt høygravid, snart e du fødeklar før du veit ordet av d!;)

Kordan e formen din??

Veit du hva Keiko`en.Jeg er enig med du at nå kan tingbare gå riktig vei.Jeg har bodd over 3 mnd hos mine foreldre etter at xn kastet oss ut,men til fredag overtar jeg min heeelt egen leilighet.Skal innom elkjop å handle vaskemaskin/tørketrommel/kjøleskap og fryseskap etterpå.På fredag står jeg med malerkosten i handa og skaper et nytt hjem for meg og mine snart 2 små.Xn skal hjelpe meg en del da.Han er go på tross av alt som har skjedd.

Misunner dere som er nærme termin og snart kan holde nurkene deres i armene,*rørt*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...