Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg fødte for ett halvår siden, og etter det har sexlivet bare gått rett vest. Jeg har ikke overskudd til det, og har fått problemer med at lystfølelsen uteblir. Den kommer som oftest når vi setter igang, men det er virkelig en stor mil å gå før jeg blir med til sengs. Jeg føler at jeg bruker all min energi til barna, og ellers hus og hjem. Dette selv om mannen tar hvertfall halvparten av de hjemlige sysler. Jeg gjør på ingen måte alt selv, hverken med barn eller med hus. Likevel er jeg helt pumpa når kvelden kommer, og når han gjør tilnærmelser så får jeg lyst til å dra pleddet godt over meg selv og heller synke så langt som mulig ned i sofaen. Jeg har verken energi eller lyst. Det blir kanskje til at vi har sex en gang i uka max, eller en gang hver 14. dag. Alt for lite, helt klart. Men akkurat nå, mer enn nok for meg. Kunne egentlig klart meg godt uten, syns sex krever for mye energi nå. Dette er helt nytt, har ikke vært slik før, da jeg var mer den virile typen. Men etter å ha fått barn nr to, ja da er jeg blitt helt annerledes. Dette er trist, syns jeg. Hva gjør jeg? Flere som har det slik? Det er så innmari kjedelig å være så "tom" og tiltaksløs...
Anonym bruker Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 En gang i uken er ikke så verst hvis man er totalt utslitt. Minn din kjære på at det kommer bedre tider. Det vil ikke være slik for bestandig.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #3 Skrevet 21. mai 2007 Vlkommen til klubben, vi har ikke hatt sex siden november i fjor.Fødte i desember.Vi stresser ikke m det.Men vi nusser og kysser og holder masse rundt hverandre og vet at det er forbigående. Det er slitsomt å være småbarnsforeldre! ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg har det også sånn. Har hatt sex en gang (mislykket, hehe) siden jeg fødte for 9 mnd siden. Så synes du er veldig flink:) Håper det går over snart....har ikke overskudd eller lyst og jeg har bare 1 unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå