polarn & pyrene Skrevet 20. mai 2007 #1 Del Skrevet 20. mai 2007 Vi har nemlig visning på tirsdag så denne helgen har gått til å pakke, vaske, rydde og få unna saker. Har vell pakket ned ca 30 esker med saker som ikke blir brukt så mye (slikt jeg klarer meg uten).Skuret gulv, vinduer,vegger og tak, må jo ha det rent når fremmet folk skal inn i huset mitt og gjerne ville gi MYE penger for det. Men vi får se på tirsdag hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 20. mai 2007 #2 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er litt av et styr å gjøre klart til visning! Krysser fingrene for at dere får god pris for huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 20. mai 2007 #3 Del Skrevet 20. mai 2007 Så flink du har vært! Har du en link til annonnse? Hadde vært gøy å komme på "visning" hos deg! *s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 21. mai 2007 #4 Del Skrevet 21. mai 2007 Skal krysse fingrene for at det kommer et godt bud inn i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 22. mai 2007 http://www.svenskfast.se/Templates/ObjectSearchResult.aspx Her er adressen til der huset ligger. Hus nr 8 på listen (sabbatsvägen 39). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 22. mai 2007 #6 Del Skrevet 22. mai 2007 Hm..fikk ikke opp noe på linken din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 22. mai 2007 http://www.svenskfast.se/Default____332.aspx Den förste linken fungerte ikke så jeg til slutt. Men gå inn på denne og velg bostad i västra götaland og så på göteborg-hisingen så er det hus nr 8 ned på listen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 22. mai 2007 #8 Del Skrevet 22. mai 2007 Fant bildene nå. Så fint og koselig dere har det! Deilig bad! Er det du som har laget den flotte Ole Brumm veggen? Noe sånt planlegger jeg i neste bolig også.Deilig med litt hage,da. Dere skulle leie i IndreØstfold et sted? Eller er jeg helt på jordet nå? ( idobbel forstand *fnis*) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 22. mai 2007 #9 Del Skrevet 22. mai 2007 Hadde dere visning i dag? Har det kommet inn noen bud ennÅ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 22. mai 2007 Takk for de fine kommentarene. Jeg har malet Ole brum selv ja, brukte overhead og tegnet opp og så malet jeg etterpå. Ja det er deilig med hage, men jeg vil gjerne ha litt större. Ja vi skal flytte til Rakkesta eller sarpsborg, emn det blir nok til en villa (håper jeg) kan ikke flytte til noe mindre enn hva jeg har nå. det klarer jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 22. mai 2007 #11 Del Skrevet 22. mai 2007 det skjønner jeg godt! Hva med Fredriksstad, da? *byen i mitt hjerte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg trives ikke så godt i Fredrikstad, men mere ut på landet. Men mannen vill gjerne til en stor by. Så jeg möter han på halvveien og kan strekke meg til Sarpsborg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå