Gå til innhold

Acomplia eller reductil??

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

dere som har prøvd begge typene hvilken synes dere har best effekt? Skal til legen på tirsdag og tenkte spørre om acomplia. da jeg "skrekkoggru" veier 95kg..... Og jeg finner ikke motivasjonen for å komme meg ned i vekt. jeg sliter så fælt med humør og alt mulig nå at jeg bare må krype til korset og spørre legen min,,,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9349753-acomplia-eller-reductil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok Acomplia er bedre, har ikke hørt så nye negativt om den, men så er den igjen relativt ny da. Kan hende det er derfor den ikke har fått så masse pepper enda? jeg går på reductil og går greit ned i vekt på de, men må ærlig innrømme jeg syns det er litt ekkelt dette med at man kan få høyt blodtrykk...

Legen min hadde ikke hørt om acomplia hun!! merkelig! så hun skulle sjekke det opp og ringe meg tilbake i neste uke... så da får jeg bare vente og håpe. men jeg tror nok det løser seg. for hun er innstilt på å sende inn søknad for meg om brystreduksjon. men da må jeg ned 20 kg først! hørtes helt grusomt mye ut men jeg vet jo at jeg må det. så jeg tror nok jeg får en resept i neste uke en gang!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...