Gå til innhold

Emmaljunga City Cross?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne vognen som kan referere til postive eller negative erfaringer?

Jeg får i september, men bor på Vestlandet her hvor der sjelden er veldig kaldt og jeg trenger absolutt ikke ut å trille hvis det skulle være snø og is etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har denne vognen og er kjempefornøyd!!:-) Det er en lett vogn med den er veldig stabil og stødig. Den er super å trille, og lun og god for barnet i og med at kalesjen går litt langt frem foran og på sidene. Vet at mange er skeptiske til luftkanalhjul, men hjulene er tykke og brede og derfor veldig gode å trille med. Jeg kjøpte den som sportsvogn, men hadde en teutonia softbag i den de første par ukene. Da lå han på bakdelen av lammeskinnsposen med dyne og fottrekk over. Senere la jeg lammeposen direkte i sportsdelen, med fottrekket over hvis det var veldig kaldt.

Jeg har kommet frem overalt både når det har vært snø og is:-) så du trenger ikke holde deg inne pga det. Nå er min snart et år, og jeg bruker fortsatt vognen hver dag til lang tur:-) Kan anbefale deg denne vognen:-)

Skrevet

Har bestilt den vogna, men har ikke fått den i hus enda så har ikke så mye erfaring å komme med :)

Har alltid syntes Emmaljunga har fine vogner, og valget falt på denne vogna ettersom den er liten nok til å passe inn i bagasjerommet og samtidig lett i vekt.

Vil bare si at Emmaljunga har ganske lang leveringstid, bl.a. pga sommerstenging av fabrikken, så hvis valget ditt faller på ei emmaljunga vogn så ville jeg sjekket ut det ganske fort!

Lykke til med barnevogn-jakt ;-)

Skrevet

hvor mye betalte dere for den vogna? tenkt å kjøpe en selv, men ikke med baggen da.

Skrevet

Har hatt denne vogna en stund til snuppa som er 1 år nå, og er kjempefornøyd! Helt enig i at det er praktisk at man kan dra kalesjen så langt ned/frem, spesielt da det er mye sol. Samt at det er innebygd myggnetting som er letthånterlig. Den er jo vendbar, men det har ikke vi hatt bruk for så mye ennå, enda snuppa jo sitter mye i vogna. Har lyst til å se og ha kontakt med henne :-). Men godt å ha valget.

Jeg punkterte faktisk med vanlige luftdekk, så disse luftkanaldekkene er jeg veldig fornøyd med.

Eneste ulempen hittil har vært at et av hjulene faktisk har løsnet når vi har humpet ned trappa hjemme...men har ikke undersøkt saken nærmere, var sikkert bare en skru som må dras til bedre.

Skrevet

Jeg er svært fornøyd med city crossen. Jenten min ligger fremdeles i City bagen og har god plass ennå. Hun er født i feb. Siden du får i sept ville jeg anbefalt å kjøpe city bagen. Da kan barnet ditt ligge lunt hele høsten og vinteren. Og når våren og sommeren kommer kan du ta i bruk sportsdelen. Lykke til med vognen -tror du blir veldig fornøyd:-)

Skrevet

Selv hadde jeg valgets kvaler mellom City Cross og Edge Duo. Jeg valgte til slutt Edge Duo,- men det passet best for meg og mitt bruk.

Fikk høre mye skryt om begge,- så det er nok supre vogner begge to!

Men det jeg ville si til deg,- som et lite tips,- er at jeg har i denne "valg-prosessen" min ringt mye rundt for å sjekke lev.tid og priser.

I en butikk i Sverige fikk jeg tilbud på City Cross m/ City bag, fottrekk og stelleveske til ca 6200,- svenske kroner. Og de kunne levere i juli.

Nå er dette et par - tre uker siden da..

Blandt de butikkene jeg sjekket i Norge ( og det var en del..) var det vanskelig å få vogna i tide, og iallefall i den fargen jeg ville ha.

Dessuten er bilsetet til Emmaljunga svært vanskelig å få tak i her i Norge, men flere butikker i Sverige har de.

Bare et tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...