Gå til innhold

Termin i slutten av januar


Athene75

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tror jeg har det, fikk pos test i dag, så har jo ikke vært hos legen enda da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. har jeg regnet ut:-) skal på UL imorgen så det blir spennende å se om han sier noe annet!

 

Lykke til da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også jeg har termin i slutten av januar. Positiv test, men har heller ikke vært til lege ennå.

Litt usikker på om jeg skal tro at jeg faktisk er gravid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har regnet meg fram til 25 januar. Har vært hos legen og fått bekreftet graviditeten, men sjekket ikke da termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 22 januar men,får sikkert i desember siden jeg føder tidligere å tidligere for hvert svangerskap men,får heldigvis store barn da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg har termin 29.jan og!! tok akkurat en test...positiv!! jippi!! men er ikke helt sikker på datoen...jeg hadde en spontanabort for litt over fire uker...så har ikke en sikker mens å gå etter...så terminen skal være fra 29. jan til 2 feb..håper bare alt går bra denne gangen...klare ikke helt å glede meg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!

Jepp, en eller annen gang mot slutten av januar tror jeg.. Hehe.. Husker liksom ikke datoen for når jeg hadde mens. For hadde planer om å ta ting som de kom, og plutselig begynte jeg å kjenne at noe var i gjerde, for jeg ble enda trøttere enn vanlig, veldig ømme bryster og ble veldig varm, jeg som til stadighet fryser.

Skal ringe legen i dag å høre om litt forskjellig.. Er jo så spennende, men også skummelt dette.

 

Når fant du ut at du var gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satser på at jeg også skal få fullføre helt til slutten av januar, gratulerer til alle dere andre her også, livet er heeeeeeeeerlig ;o) !!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg har også termin rundt der.

På BIM så står det 30 Januar og på babyverden står det 28 Januar så det blir vel i den tiden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEpp, 20.jan i flg terminkalkulator.. Men har ikke vært hjos lege enda da...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...