Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Vet jo at den skulle komme.. Men man håper jo altid det skal skje et lite mirakel og at man er gravid... Men så måtte jeg vært (jomfru)maria for å blitt gravid denne mnd og da... hehe Kjenner murringene og "klumpen" i magen.. Puppene eksploderer snart... og humøret skifter oftere enn jeg skifter truse.. jaja-... gleder meg til neste helg jeg!
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Hei snupp=o) Har dere blitt prøvere??=o) Her i huset har vi blitt det, tror jeg...er forsatt litt usikker...Han har sagt ja, men vet ikke helt hva han har sagt ja til...hehehe... Hmmm...Kjedelig hvis den skulle komme da...Vi håper jo alltid på et mirakel ikke sant...hehe... Masse klemmer...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Hei Babycakes! Det var lenge siden sist! Så du har blitt prøver! Så spennende! Jeg har ikke det...Men det er ingen igjen på MIK derfor har jeg begynt å henge litt her... Og vi hadde kun sex en gang denne mnd og det var rett etter mensen sist.. Så om jeg skulle vært gravid måtte el kommet tidlig, og testen skulle vært positiv nå.. har all verdens med symptomer da, og jeg tror de er sterkere enn noen gang, men er bare mine pms som øker i styrke.. Stor klem
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Hmmmm, kan godt hende du fikk EL tidlig, ja... Og det sies jo alt fra 10 til 16 dager etter EL så skal TR komme...Men tiden etter TR og når EL kommer kan jo være alt fra rett etter, under eller en uke etter, alt etter som...Så du skal ikke se helt bort i fra at det kan ha skjedd=o) Har du tatt en test da?? Hvilken dag er du på da?? Er jo spennende da=o) Her tror jeg vi begynner å prøve så fort sambo sier: Nå..hehe..Han har sagt ja, men han vet ikke når. Jeg spurte han jo i mars om vi ikke kunne begynne å prøve fra mai og ut sommer (og kanskje lenger etter det og=o) ) Og sa til han at jeg gjerne vil ha svar slutten av April og mai... Han sa ja, men vet ikke helt hva han har sagt ja til , når han ikke vet når vi skal starte...=o/ Men håper det blir veldig snart, skal vi si juni..hehe...hadde vært koslig å teste på bursdagen min, dagen før vi drar på ferie...Kan jo ta med en test ogsa da, men da må jeg gjøre det i smug, siden svigermor skal være med..kan jo vente til vi kommer hjem også..hehe...menmen, den tid den sorg eller glede...=o) Har nå fått mensen igjen etter 18 dager siden sist..ganske kort syklus denne gangen...Har som regel ligget på alt fra 26 til 33 dager, da forrige syklus var på 37..DET var lenge det..hehe...Har sånn annenhver lang og kort syklus, men kan vel være grenser på hvor kort da...=o) men kan se det positive i det at jeg har hatt EL, antagelig på dag 9, og at det snart er EL igjen..=o) Vet også det at når jeg har hatt EL, så blir jeg skikkelig drittsekk, har jeg funnet ut...hehe...jaja... Men håper du snart også blir prøver da... Klemklem
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Å ja, glemte...Jeg ville ha vært inne på MIK men kommer ikke inn på BIM siden så får ikke sett noe som helst...Så da er jeg her på Din Baby da..Siden Bli gravid er den eneste linken som er sammensvaeiset mellom nettsidene...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. mai 2007 Jeg er på dag 30 av syklusen nå. Har hatt sykler som varierer fra 28-35 dager, så jeg sier heg har ikm i en uke.. Jeg testet på 17 mai og fikk da neg cb digital (og med ingen strek på pinnen) Så jeg er ikke gravid denne mnd.. for da burde den slått ut for 3 dager siden.. med tanke på sex.. så jeg får bare vente på tanta.. Mensmurringene kommer og går her nå.. så jeg tipper innom tirsdag er hun her..
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. mai 2007 #7 Skrevet 20. mai 2007 Endelig kom jeg inn på BIM..haha... Ok.. Men trodde man ikke skulle se på strekene på Testpinnen jeg...jaja...Får håpe den sitter neste gang da..=o) klem
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 20. mai 2007 Nei, man skal jo ikke lese på testpinnen.. Men når begge er blankt negative (kun skyggestrek) så vet jeg 110% at jeg ikke er gravid.. klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå