Anja83 Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Jeg sluttet på p-pillene for ca en mnd siden. Etter mine beregninger skulle jeg hatt mensen på fredag, men den har ikke kommet ennå. Jeg tok en graviditetstest, men den er negativ. Leste et sted at det kan ta opptil 3 mnd før mensen kommer tilbake etter å ha slutta på pillene.. Uff, må jeg kanskje gå å vente i to mnd til før jeg i det hele tatt har muligheten til å bli gravid? Noen som har erfaringer med dette? Jeg har gått på Jasmin-piller i ca to år. Før det brukte jeg p-sprøyte. Hilsen Anja
jiha Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Noen sliter med å bli gravid i opp til et halt år etter p-pille slutt.. I tillegg er syklusene ofte veldig ustabil etter slutt.. Det kan gå lang tid før du får mensen og så kan du pluttselig ha mensen hele tiden:p Mens andre ikke er plaget i det hele tatt.. Lykke til=)
mamma'n til løvegutt:) Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Hei, jeg også sluttet med p-pillene for ikke så lenge siden (er nå i min andre syklus). Den første syklusen var på 42 dager, den andre blir på 35 dager hvis jeg får mensen 14 dager etter el. Jeg også holdt på å bli sprø den første syklusen etter p-pillene pga ingen mens og ingen positive gravitester, så det er rett og slett bare å holde ut og vente:) Og det ER kjedelig, og tida går så sakte.
k@ra Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Jeg slutta på p-piller i januar og har hatt syklusen på 32, 60 og ? dager. Laaaang ventetid og har følt meg til tider i et vakum....Sist ble jeg gravid ca 2 mnd etter p-pilleslutt faktisk før jeg hadde planlagt. Dengang gikk jeg på Diane, nå gikk jeg på en billig erstatning for Diane, men husker ikke hva den het:) Lykke til! (og prøv å lev normalt...hehe)
¤tingeling¤ Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 For å kanskje lette deg litt, så hadde jeg 32, 25, 26 og ser nå ut til å bli 26 dager igjen. Har hørt at den første syklusen kan være litt lang, også at det kan ta 3 månder før tante stabiliserer seg. Gikk fortere enn forventet hos meg. Nå brukte jeg synfase da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå