Gå til innhold

*hjelp*

Avienda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde så sinnsykt vondt i hodet og magen i natt at jeg sleit skikkelig med å sove. Da jeg stod opp idag tidlig så hodet mitt ut som en sprekkeferdig ballong, og leppene mine tilsa at jeg skulle vært alt annet enn norsk! Har gått i hele dag og følt meg så stiv i maska og lite liv fra babyen... Ringte på føden for å høre litt hva de sier, og fikk nå beskjed om å komme ned med en gang forå bli undersøkt... Sitter nå å venter på søstra mi som skal kjøre meg... Jeg har det ikke med å bli så bekymra egentlig,men når de virker bekymra på føden blir jeg litt usikker...hva kan dette være?:S *hjelp*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil ikke skremme, men mulig det kan være antydning til svangerskapsforgiftning feks? kjempebra at du ringte føden så du får sjekka:) Går nok bra skal du se og lykke til:) opdater oss når du kommer hjem da:)

Skrevet

D blir sikkert å gå bra skal du se sende deg en trøsteklem!!:)

De symptoman som du beskriv no, hadde ei venninna av meg rett for at ho skulle føde, da va d vesst like før.. babyen ble rolig og gjorde seg klar til fødsel, og hun hovna litt opp i ansikte og fikk sånn fødeansikt:)

Også va hun veldi slapp og sliten sjøl den dagen.

Kanskje d blir baby på deg snart;)

Skrevet

Nå er jeg hjemme igjenBle undersøkt av både lege og jordmor, og de tok massemasse forskjellige prøver. Tok ultralyd bla, og alt er fint med lillebabyen. Han ble målt til å være en stor,fin kar (jeg glemte å spørre om det fortsatt er kar,men jeg håper det...hehe) som ble målt til å være ca 4 kilo:)

Men mammaen hans har fått begynnende svangerskapsforgiftning... Har fått beskjed om å bare ta det med ro nå, og hvis jeg skulle hovne mer opp eller få vondt i hodet eller magen måtte jeg komme tilbake med en gang. Men nå er det bare 3 dager til termin, så vi håper fødselen kan starte av seg selv om få dager... men blir godt passa på no da i allefall...:)

Skrevet

så bra det går såpass bra da selv om du har det, snart kommer vel den lille og da er det fryd og gammen vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...