rødhette* Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Når babyene er nyfødte, kan de jo ikke regulere kroppstemperaturen sin. Derfor skal man jo ta av de luene med én gang man kommer inn, selv om man bare skal en snartur innom butikken for å kjøpe et brød og en pakke med melk. Hvor lenge gjelder dette? Når kan de ha på seg lua littegranne inne også?
mayaya Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Hmm.. Vi fikk beskjed om at han skulle ha på seg lue inne også vi, mens han er liten...??? :-)
Maisie Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 Sykehuset sa at de ikke skulle ha på lue inne, men jeg tolket det som inne hos meg selv. Skal jeg på butikken og kjøpe melk og brød, lar jeg lua være på. Gidder ikke styre med lua hvis det tar fem minutter å gjøre det jeg skal på butikken. Er vi på kjøpesenter og butikker som det tar litt tid i, så tar jeg selvfølgelig av lua da. Hvorfor skal de ha på lue inne forresten?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 Har aldri hørt om at de skal ha lue på seg inne-vi har aldri brukt det,og vi har 2barn=)Tar ikke av lua om e bare skal en rask tur på butikken,men noe lengre enn 5min. gjør e det.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #5 Skrevet 20. mai 2007 Nå er knøttet 3 1/2 mnd og det går bra å trille gjennom butikken uten at han blir for varm Det er jo bare å prøve seg fram. Følg godt med og se hvordan det går uten å ta av lua...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå