Gå til innhold

To mnd og sover MYE??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sover fra ca 23.30 til 06.30, da spiser hun og sovener med en gang igjen... Våkner etter to timer og spiser igjen. Så står vi opp og steller... Da er hun våken i ca 1 time før hun dekker igjen... Sover ikke så lenge av gangen gjennom dagen, men det er ganske ofte.

Så til spm mitt: sover de kun fordi de er trøtte eller kan de kjede seg også? Jeg får nemlig litt dårlig samvittighet når hun sovner så lett(selvom jeg ikke kan gjøre så mye annet enn å snakke med henne og leke med henne på fanget etc)...

Videoannonse
Annonse
Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Syns det hørtes helt normalt ut e=) små babyer skal sove ganske mye=) Tulla mi begynnte å sove natta rundt uten mat fra da ho var ca 3-4uker, da sov ho fra kl 21 til 8 30, var våken 1time og sov til neste måltid. Og sånn fortsatt det til timene før leggings, da var ho våken 2-3timer. Nå er ho snart 4mnd, og sover mindre=)Men sover fortsatt like godt på natta=)

Skrevet

Det var beroligende å høre, hehe...

Takk for svar!!

Men synes det er vanskelig å få inn rutinen på kvelden. Med å legge henne i senga. Til nå har hun vært i stua med oss. Sovet og vært våken om hverandre...

Skrevet

Ja, kan være litt tricky.. Er det ditt første barn? Det vi gjør (fortsatt for ho roer seg ikke i senga)er å legge ho i vognbaggen og setter ho på kjøkkenet. Der hører ho oss,men er likevell stille og rolig. Så etter siste måltid ca kl halv 9 9 legger vi ho inn dit og sier natta. Da ligger ho der og pludrer, etter noen minutter sovner ho=) Det gjorde vi fra ho var ca 2mnd.

Skrevet

Ja, det er mitt første barn :o)

Legger dere henne i senga si så fort hun har sovnet? Våkner hun da?

Skrevet

Nei ho sover hele natta i vogn baggen, det gjorde sønnen min og. Vet ikke,men de sover mye bedre der enn i en stor seng=)setter selvfølgelig vognbaggen i senga. Sønnen min ville bare sove i vognbaggen til han var 5-6mnd:)da måtte han bar godkjenne senga siden det ikke var mer plass i baggen hehe. Men sover din urolig i senga si?

Skrevet

Neida, hun sover ikke urolig i det hele tatt. Hun liker senga si...

Bare vi som er dumme og ikke har begynt å legge henne der før vi går og legger oss. Har babycall med monitor, og får så vondt av henne når hun er våken og bare ligger der og ser i taket (selvom hun ikke skriker)...

Og da tar jeg henne ned til oss, fryktelig dumt!

Skrevet

Hihi, ja sånn blir det;)men de er jo så goe å holde på og kose med oxo da=) Ho er jo ikke så stor ennå lille nurket:)

Dere faller nok inn i en rutine etterhvert. og tror nok ikke ho kjeder seg=)har dere babygym forresten?

Skrevet

Ja, har babygym og sånn teppe med lyder :o) Så hun har nok å gjøre når hun er våken :o)

Takk for svarene dine :o)

Skrevet

Ingenting å takke for=)Ha en fin kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...