melkekua™ Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** Måånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** FrøkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** LoVeLaDy ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** bebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** emblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) ******************************************************************************
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 22. mai 2007 #2 Skrevet 22. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** nenoda ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) **************************************************** ************************** *dytt*
melkekua™ Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) **************************************************** **************************
tudeluuu Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø (1pp?) ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** tudeluuu 1pp ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) **************************************************** **************************
tudeluuu Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** tudeluuu 1.pp ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) **************************************************** **************************
Bula-fødeklar Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda kitten 1. pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) **************************************************** **************************
Bula-fødeklar Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) **************************************************** **************************
jiha Skrevet 24. mai 2007 #12 Skrevet 24. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) **************************************************** **************************
-fant - 05.03.2008 Skrevet 26. mai 2007 #14 Skrevet 26. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni)
¤tingeling¤ Skrevet 26. mai 2007 #15 Skrevet 26. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ¤tingeling¤ ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni)
trollmamsen Skrevet 27. mai 2007 #16 Skrevet 27. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp gigamama 1pp (svak positiv test 27.5) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ¤tingeling¤ ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni)
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 27. mai 2007 #17 Skrevet 27. mai 2007 andag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp gigamama 1pp (svak positiv test 27.5) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ¤tingeling¤ ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp Moki-76, 6pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) gigamama [svar på dette innlegget] Tilbake til BliGravid Tips en venn (Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå) ------- Annonser ------- Startside for gravide For deg med barn mellom 3 og 12 år GRATIS NAVNEGUIDE
Snupsipus Skrevet 28. mai 2007 #18 Skrevet 28. mai 2007 andag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp gigamama 1pp (svak positiv test 27.5) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp *Solstråle-1pp* ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ¤tingeling¤ ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp Moki-76, 6pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni)
Embalasjen *påovertid* Skrevet 28. mai 2007 #19 Skrevet 28. mai 2007 andag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp gigamama 1pp (svak positiv test 27.5) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp *Solstråle-1pp* ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ¤tingeling¤ ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp Moki-76, 6pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) Embalasjen 5pp
alex83 Skrevet 29. mai 2007 #20 Skrevet 29. mai 2007 andag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp gigamama 1pp (svak positiv test 27.5) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp *Solstråle-1pp* ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ¤tingeling¤ ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp Moki-76, 6pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) Embalasjen 5pp alex83, 1pp så tror ikm skal være denne dagen;) Embalasjen
Embalasjen *påovertid* Skrevet 29. mai 2007 #21 Skrevet 29. mai 2007 Mandag 28.05~~ ****************************************************************************** M åånestråle (tror jeg da.. første pp etter MA) MissUlv -vil ha februarbaby:o) (håper jeg i allefall... 1 skikkelig pp etter SA) prøver_på_nr.3 - 1pp Fant 8pp gigamama 1pp (svak positiv test 27.5) ~~Tirsdag 29.05~~ ****************************************************************************** F røkenHåpefull (eller 30.05) Nicky 4.pp Drømmer;) (tror jeg) ~~Onsdag 30.05~~ ****************************************************************************** L oVeLaDy lille bøllefrø 2.pp *Solstråle-1pp* ~~Torsdag 31.05~~ ****************************************************************************** b ebis08?-1pp.(muligens 1.06) *mina* 2pp baas 10pp¤kom frem lille spire¤ NordlysparØnskerSpire(5pp) ~~Fredag 01.06~~ ****************************************************************************** t udeluuu 1.pp ¤tingeling¤ ~~Lørdag 02.06~~ ****************************************************************************** n enoda bula 1.pp Moki-76, 6pp ~~Søndag 03.06~~ ****************************************************************************** e mblamamma 13pp - dette må være litt lykketall! (ikm 31.mai-3.juni) Embalasjen 5pp alex83, 1pp så tror ikm skal være denne dagen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå