nasse@nøff Skrevet 20. mai 2007 #1 Skrevet 20. mai 2007 Når begynte barna deres å sitte i vippestolen? Når begynte de å sitte i høystol med støtte av puter? Har noen noen nettsider hvor eksperter skriver noe om dette?
rødhette* Skrevet 20. mai 2007 #2 Skrevet 20. mai 2007 Vi tok i bruk vippestolen ganske tidlig, men bare for korte perider i begynnelsen. Det skal stå i brukanvisningen eller innpakningen til vippestolen når den kan brukes. Pleier være fra x antall kg. De skal ikke begynne å bruke høystol før de kan sitte av seg selv.
Fikk maibaby06 Skrevet 20. mai 2007 #3 Skrevet 20. mai 2007 jeg begynte med vippestolen da han var nesten 4 mnd, satt blant annet litt i den mens jeg dusjet:-) Høystol begynte vi med da han hadde klart å sette seg opp selv og hadde øvd seg en stund på det. Da var han 7mnd og trengte ikke puter til å støtte seg opp.
Gjest Skrevet 20. mai 2007 #4 Skrevet 20. mai 2007 For det første så har du tatt nicket mitt. Fint om du finner på noe annet slik at vi slipper å bli forvekslet. Jeg har babtbjørn vippestol, og den satte han i fra dag en.... kan justere hvor oppreist de kan sitte... Hadde den på liggestillig de første mnd.
nasse@nøff Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. mai 2007 noen som vet om noen nettsider om dette temaet?
Fikk maibaby06 Skrevet 20. mai 2007 #6 Skrevet 20. mai 2007 her står det noe litt ned på siden: http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/forebyggende_helse/hva_er_n_dvendig_utstyr_til_babyen
Anonym8579 Skrevet 20. mai 2007 #8 Skrevet 20. mai 2007 Mathias satt i vippestolen fra han var nyfødt han. Men ikke så veldig lenge av gangen. Den var ikke så bratt i ryggen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå