Gå til innhold

Han var utro mot meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rett etter jul, jeg var rundt 8 mnd på vei med min lille datter.

Meg og min forlovede var hos noen venner av oss, jeg hadde utrolig vondt i ryggen(hadde litt problemer med nyrene på den tiden) og ville egentlig bare hjem.

Forloveden min hadde drukket å ville være med de andre på byen jeg ble litt sur, men mest av alt skuffet over at han ikke ville være med hjem(vi var ikke klar over at det var nyrene) viste bare at jeg hadde vondt i ryggen.

Uansett, han gikk med på å være med meg hjem, men satt å maste som en unge i bilen på vei hjem over at jeg alltid bestemte og blabla.

Jeg var skikkelig trøtt og lei så jeg sa: Greit jeg kjører deg til byen jeg orker ikke dette nå,

jeg vil ikke ha deg med meg hjem engang.

Så kjørte jeg til byen og slapp han bare av( i håp om at han skulle få dårlig samvittighet å ringe meg igjen)

Men han ringte ikke.

Jeg våknet på morgenen klokka 9, at det smalt i døra, han gikk rett inn på gjesterommet å sov der hele dagen.

Dagene gikk og vi pratet ikke om det, han bortforklarte det fint.

Noen dager senere skulle jeg skru på tlf hans, for å sette på alarmen da det tikket inn en melding ifra x-dama hans:

Det sto noe sånt som dette:

Hvorfor i helvete har du rotet med bestevennina mi!

Da hadde idioten greid å være med Bestevennina til eks dama hans hjem, å klint med henne.

Jeg vet at det ikke, har skjedd noe mer enn at de har klint,

men hele kluet er at den dama han klinte med hun,

visste godt at jeg var høygravid.

Hun hadde til og med sagt jeg hadde en flott mage, her engang jeg traff henne tilfelfeldig.

Hun hadde tilogmed sagt til typen min som forøvrig var stup full, at hun alltid hadde hatt lyst til å rote med han.

Han hadde blitt med henne hjem pga hun hadde lovet narspiel med felles venner, men ingen kom, istedet haddet hun hoppet på han, å stappet tunga inn i munnen på han.

Han hadde "ettervært" dyttet henne vekk og prøvd å få taxi, noe som var helt umulig på den tiden av døgnet.

Hun hadde gått og lagt seg mens han ble sittende å vente på taxi som til slutt kom å kjørte han hjem.

Jeg elsker min forlovede men klarer ikke komme over sviket fra dem begge.

Da jeg først fikk vite dette kjørte jeg rett opp til kreket, jeg kan enda se for meg meg selv med gravid magen min stå i døra hennes med maskaraen rennende nedover kinnene mine:/

Alt hun hadde og si til sitt forsvar var ynskyld, han elsker deg, det er ikke så ille som du tror.

Hun visste jeg var gravid, men alikavel hun tok min mann for en kveld.

Vi er forstatt sammen men jeg tenker på dette mye, jeg har lyst til å drepe det kreket,

tror aldri hun kan klare og se min lille datter inn i øyene.

Tenk at denne damen hadde så mye makt over følelsene mine.

Når jeg fikk vite det ringte jeg til min mor og fortalte at jeg kanskje ikke kunne klare å ta vare på min lille engel, at jeg kanskje ville adoptere henne vekk,vi gråt begge to.. jeg var så langt nede.

Jeg lurte på hvordan det ville ha vært visst jeg hadde kjørt meg ihjel, om de hadde angret da.

( jeg har vært utsatt for utroskap før av min ekskjæreste så da dette skjedde tok jeg det selvfølgelig veldig tung)

Jeg er over det nå(nesten) og har aldri vært så forelsket før-i min lille datter.

Min forlovede prøver å gjøre opp for det vær dag, Å det går stort sett greit, han angrer det vet jeg.

Sviket ved utroskap var sårt.

Nå er jeg bare sinna..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har rett til å være sinna. vet ikke hva annet jeg skal si til deg vil ikke si hva jeg hadde gjort for det har ikke noe å si du gjørsom du føler er best for deg og den lille.

Skrevet

Hva ville du ha gjort?

Skrevet

det har vel ikke noe å si det. hi har anntagelig bestemt seg for sitt men trenger likevel å være sint enda det er jo ikke gått så lang tid.

og jeg er ikke i den situasjonen og det er nok lettere å si hva man ville gjort enn å gjøre det vanskelige valg er vanskelige av en grunn. de inneholder mye følelser. og slikt gjør vondt og hun er jo i en ekstra sårbar situasjon nåår hun har en liten en å tenke på også.

Skrevet

Uff...... syns Det er så mange som er utro :(

Fikk vite at samboeren min var utro for ca 3 uker sida... Var på kurs med jobben i 3 dgaer, kom hjem med sugemerke.

Tok han 4 dager før han endelig kunne inrømme hva han hadde gjort :(

Vi går til rådgivning og prøver så godt vi kan.

Men fy faen det er vondt :(

Skrevet

Hadde dumpa dritten!!! Og mens du er gravid???! Det finnes IKKE en verre tid enn da og gjøre noe slikt?! (ikke at det er normalt uansett)

Aldri hadde jeg godtatt det.

Min mann måtte fint holde seg hjemme mens jeg var gravid, og det skjønte han godt...vi gikk heller på byn SAMMEN når snuppa var født!

Skrevet

En ting er å ta seg en tur på pub med gutta. Men helaften der man blir drita full og går på nachpiel og dama sitter høygravid hjemme er drittmannfolk av rang. Og uforbdrelig..

Skrevet

vi har det helt motsatt, jeg sparkar han nesten ut av og til, også når jeg har vært gravid...og han må gjerne gå på nachspiel, vet ikke om det er bedre/verre m tanke på utroskap.

Likevel, utroskap er noe dritt-hater det!!!!!!!Og de mannfolka som kan få seg til å dyppe både tunga og andre ting i andre mens "den utkåra" sitter hjemme og ruger på lykkebarnet, kan bare dra til h...

Skrevet

Det er jo greit nok at han var full og blabla ingen unskyldning, men kjerringa som han var utro med viste jo utrolig godt at forloveden hans var høygravid og satt hjemme! Det er så utrolig mange stygge drittkjerringer her i verden som fanden meg ikke bryr seg om andre enn seg selv. Om di så splitter opp en hel familie, hva så! Hun må hevde seg, se at hun kan få noen som er opptatt. greit nok, vi hadde kranglet, han var full som et øsekar.. han ble "utnyttet"av dette syke kjerring mennesket, men hun er jo ikke det grann bedre. Treffer jeg denne damen på byen, så stakkars menneske sier jeg.

Skrevet

enig. er det mulig å være så blåst? jeg har opplevd det, sier ikke hei til henne og sendte en drit stygg mld når jeg fikk vite om det. har dere vært sammen lenge

Skrevet

Synes det er ganske betenkelig at mange av dere kanaliserer sinnet mot damene som etter sigende nærmest har overfalt mennene deres.

Lær mannfolka å ta ansvar - de har mesteparten av skylda og er ingen stakkarer uten egne meninger og lyster. De fleste menn er også fysisk sterkere enn kvinner, og klarer fint å dytte unna innpåslitne kvinnfolk selv om de er stup fulle. Med mindre de har lyst selv også da...

Skrevet

først blir man rasende på mannen, så på damene. Når det er en dame som vet at mannen er opptatt, så går det faktisk an å takke nei til tilbudet. Jeg tror ikke man vet så mye om dette uten å vært der selv. Ja, nå blir jeg hengt..takk:)

Skrevet

Skal ikke henge deg, har vært i situasjonen selv, og innså etterhvert at mannen har mesteparten av skylda. Kvinnen (utenfor forholdet) trenger ikke å stå til ansvar i samme grad.

Men jeg skjønner at det er lettest og tryggest å rette sinnet mot henne.

Skrevet

henes skyld? Når en blir med en annen dame hjem når han har en gravid dame hjemme så sier det mer om mannen enn damen han gikk til.han buirde fått pikken kutta av ! veit om en som låg med andre damer da kona låg på føden,tror egentlig alle veit om det uten om kona...Trist når mannfolka får herje fritt...Håper han aldri gjør noe sånt mot deg igjen.hadde ikke gitt han flere sjangser .Pluss å kjøre seg selv og en baby i hel pga utroskap er helt vilt.Uansett om du er lei deg.men å ha slike tanker er trist og sterkt håper du ikke tenker på å skade babyen din igjen eller deg selv.

Skrevet

Jeg forstår sinnet ditt, har vært i samme situasjon selv da jeg var gravid med første. Nå skal det også sies at vi ikke er sammen mere, jeg klarte ikke å leve med sviket hans, men det er meg.

Jeg ble også skikkelig sint på dama han hadde rota med først, før jeg faktisk klarte å innse at det ikke var hennes ansvar i det hele tatt, uansett om hun visste om forholdet vårt eller ikke. Det er mannen din som har et forhold til deg og ansvaret for å ikke rote seg borti sånne situasjoner! Det blir bare teit å skylde på henne!

Og tar det virkelig over 5 timer å få tak i en taxi der dere bor? Han kunne da ha ringt deg og spurt om du kunne hente han!

Send meg gjerne en melding her inne dersom du trenger noen å skrive med.

Ønsker dere all lykke til, håper det løser seg til det beste for dere begge.

Skrevet

Synes du tar dette altfor alvorlig. I mine øyne var han ikke utro engang, han stoppet faktisk før det kom dit!

Og å snakke om at dette er så hardt at du vurderer å adoptere bort datteren din!!?! Alt handler faktisk ikke bare om deg selv i verden..

Vært sint og såret en liten stund, men etterpå...get over it!!

Skrevet

For å si det slik, Jeg visste ikke om de hadde ligget sammen før det hadde gått 3 dager,vi fikk ikke muligheten til å prate sammen før det.Da var jeg så deprimert at jeg vurderte alt mulig. Ville ALDRI ha skadet mitt lille gull, å vist du ser i H innlegget så ser du at det står at jeg er kjempe forelska, i min lille baby, å hun er alt for meg! Fikk pratet med faren etter noen dager og det hjalp selvfølgelig mye mer, men sviket det kan jeg aldri komme over! Hadde jeg visst at typen jeg dro med meg hjem hadde dame-spessielt høygravid dame så hadde jeg sparka han ut med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...