Gå til innhold

Andre som har merket...

Anbefalte innlegg

Når de legger hånden over magen for å kjenne på bebissen, at babyen av og til presser seg mot mageskinnet over lengre tid`?

Jeg ble helt fasinert, i går kjente jeg igjen at babyen lå og liksom spente mot, slik at det kom et skikkelig hardt område mot midten av magen min. Er usikker på om jeg kjente en fot eller et lår, men babyen holdt benet inntil så jeg fikk kjenne på. Utrolig spesiell opplevelse. Jeg har kjent h*n har reagert på at jeg dytter i magen før men dette var nytt!! :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9348419-andre-som-har-merket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babyen her liker også å presse seg utover :o) syns det er veldig koselig :o) da får man liksom enda nærmere kontakt. Kjennes ut som om det ikke er noe i mellom hånden din og babyen.

Jeg er ikke sikker på om det er rumpa, hodet eller hva det er... noen ganger er det hele ryggen - er jeg ganske sikker på.

Det jeg kjenner er absolutt ikke kynnere. Hele lovmora er ikke hard, det er kunn ett område :o) det er den herlige lille babyen i magen :o)

rompa kan det jo være ja..... hm..... noen ganger er jeg sikker på hva jeg kjenner, kan liksom kjenne tærne som kiler eller en hånd som holder mot mageskinnet ;-) jeg er ganske sikker på at det ikke er kynnere jeg også, for babyen kjennes. Så morsomt at h*n lar meg kjenne på hele kroppen sånn..... sukk

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...