Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gadd ikke svare på det forige innlegget det ble til slutt veldig mye!

Jeg mener at man skal bruke sunn fornuft og finne ut hva som passer for seg og barnet. Barn er lie forskjellige som oss voksne. Noen er usikkre og trenger mamma og pappa hele tiden, mens andre synest det er kos med nye mennesker. Denne lista til denne mannen er tilbakevist for lengst, det hvet de fleste som har lest litt småbarnsshykologi.

Jeg tror og mener at det ofte kan være vanskligere for mammaen (og pappen) og gå fra barnet, en hva det er for barnet og bli "forlatt". Synest ofte jeg hører mødre som er litt vell knyttet til barnet sitt si at det er best for tassen og hvere med mamma...kanskje det heller er best for mamma og være med tassen? Kjenner mødre som har barn på va 1år og aldrig hat vært en eneste time borte fra barna, det mener jeg umulig kan være bra. Hverken for mor, barn eller par forhold! Men man gjør som man vill.

De som er enige må gjerne henge seg på her!

(og bye the way så her jeg dysleksi, sånn til opplysning til alle dere som fikk lyst til å snakke om rettskrivingen min!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kommer laaangt med sunn fornuft og magefølelse :)

Enig med deg!

Skrevet

Helt enig. Jeg har også holdt meg unna denne tråden. Alle og enhver (?)vet jo at forskningen ikke står stille. Det som står som "sannhet" en dag, blir ofte forkastet neste dag. I praksis vil dette si at noe er bra for enkelte barn, men kan være fatalt for andre....

Skrevet

klapper for ettie, endelig litt sunn fornuft!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...