Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testet i dag tidlig, er på dag 12, og tilhører uke 19-klubben.

Var først bare en svak strek, så jeg kastet testen. Men da jeg tittet på den flere timer senere var det tydelig to streker på testen!

Kan jeg juble tro? Klarer ikke helt å tro det enda...

Blir nok å kjøpe flere tester i morra ja.

Er vårt første ivf dette, men 2. på frys. Har ikke flere igjen på frys nå, så vi blir overlykkelige om dette er riktig!!

Skrevet

En strek er en strek uansett styrke.

Man har jo ikke så høy hcg på dag 12, så vanlig at den er temmelig svak.

Tror du kan juble jeg, men regner med at du allikevel kommer til å bruke opp et tonn med tester i løpet av uken hehe

Gratulerer så mye.

Uke 19 gjengen ruler

Skrevet

Dette hørtes ut som glade nyheter ja :o).

Gratulerer ,og lykke til !

Skrevet

Oj, så spennende:o) Hvis det var en svak strek der, så er du nok gravid! GRATULERER!!!

Vi var også så heldige at vi fikk det til på første forsøk:) Testet positivt på dag 11!

Lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer!!!

Den svake streken som kan komme, som gjør at man kan bli gaaaaal er grunnen til at jeg bruker digitaltester. Den er litt dyrere, men jeg kjøper den over nettet på www.billigetester.no

da står det gravid eller ikke gravid, mye bedre enn den dumme svake streken :-) hehehe

tenk at du har en spire i magen! Ønsker deg alt hell og lykke i tiden fremover!

Skrevet

En svak strek er en strek! Det er sant. Min var også supersvak både på rd 12 og 13, og i dag er jeg 34 uker på veg med tvillinger:-)

Det en ikke skal gjøre er å lese av testene senere enn 5 - 10 minutter etter den er tatt. De aller fleste tester blir da positive. Jeg gjorde nemlig det i mine yngre dager da jeg absolutt ikke ville være gravid.... Ringte apoteket med gråten i halsen og spurte..... Ikke for å være kjip altså, men det er sant.

Håper testene i dagene som kommer vil bli sterke og klare hver dag.

Lykke til

Skrevet

Uff da, min lå jo veldig lenge før jeg så på den igjen, og da var det to streker... Var veldig, veldig svak når jeg så på den første gang, og da anså jeg den som negativ..

Kanskje jeg har tatt gleden litt på forskudd her nå da..

Men samtidig har de testene jeg har tatt ved tidligere forsøk vært helt blanke hele tiden, også når jeg har sjekket de senere..

Må nok kjøpe et lass med tester i morgen ja, skjønner at det er de digitale jeg bør satse på nå da?

Skrevet

Hei igjen. Huff, jeg har hatt litt dårlig samvittighet for svaret mitt i går, men det var hvertfall sånn med clear blue sine tester. Da jeg fikk mitt positive resultat i høst, var det en quick resp. og streken var så svak at bare en ukuelig optimist kunne se den. Som folk sier: En strek er en strek, og uten hcg i blodet ville ikke selv den svakeste strek være synlig.

Jeg krysser fingrene for deg, og ser frem til en jublende glad melding her.

Lykke til

Skrevet

Ikke ha dårlig samvittighet Åleby, jeg turte ikke stole helt på testresultatet selv heller.. Og det er veldig kjekt å bli opplyst om sånt som jeg ikke vet noe om selv. Har ikke testet i dag, er jo i morgen jeg er på dag 14, så da satser jeg på å ta testen i morgen tidlig.

Er veldig spennende dette her, og krysser fingre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...