Gå til innhold

Mage...allerede???


Kyria

Anbefalte innlegg

Er kun 8+5 på vei.....hver kveld blåser magen seg opp, har aldri hatt det slik før.Noen andre som ser ut til å være 4 mnd på vei heller enn en, to ,tre????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått litt mage jeg. Det er ikke bare luft. Har en liten kul nederst på magen og jordmor sier at det kan være tvillinger siden vi har endel tvillinger i familien :P Skal på UL på tirsdag, blir spennende :)

 

Det anonym sier stemmer ofte, men ikke alltid. Noen får ganske enkelt mage tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med samme som deg. på morran ser jeg hva som virkelig er der, og det er en liten kul. utover dagen og på kvelden er jeg større, men da bare oppblåst. er 6+1 idag, antagelig nærmere 7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så oppblåst att jeg ser ut som jeg er 5 mnd gravid...

hehe det er ille på meg,,!

men jeg hadde ei veninne som fikk gravid mage i 11-12 uke, da kunne du se det skikkelig:)

så du kan jo få en liten kul så tidlig:)

det er jo det de fleste gleder seg til, så du er jo ekstra heldig som kan se det så tidlig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man føler seg ofte litt oppblåst og særlig på kveldene blir magen litt større, men det har ikke vokst så mye inni der at det skal vises på utsiden...

så det er nok bare luft og vann=)

har det slik selv å=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vel hadde håpet at det skulle drøye litt jeg da....ikke helt klar for mage enda liksom....takk for fine svar=) Luft er det jo ikke, det ville jeg da ha merket, en venninne av meg sa at noen kunne bli slik av hormonmiksturenen som herjer kroppen med det første.....var godt å se at jeg ikke er alene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jeg har mage jeg.er i uke 8.alle ser det på meg nå.passer ikke klena mine lengre.

forrige gang jeg var gravid var det helt omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kjenner meg godt igjen :) Har vært oppblåst siden uke 6-7 (uke 11 nå) og har hatt en gammle bukse som har passet. Nå er jeg fortsatt oppblåst, men i tillegg er magen hardere, og har kul nederst. I går krøp jeg til korset og kjøpte mammajeans- utrolig behagelige- eneste er at nå holdes jo ikke noe inne, så nå kan man godt se at jeg er gravid viss jeg ikke skjuler emd store gensere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har fått mage og er bare 5 uker på vei...Har blitt fort stor me mine 2 tidligere graviditeter også..

 

Jeg syns ikke det er så gøy for folk fatter ikke at det går an-Jeg syns heller det da blir litt flaut..Det er jo mye luft.Det er greit det men jeg fant fort ut hvor mye som er blitt laget bare på få uker ut i graviditeten.Da jeg mistet sist så fikk jeg sjokk av alt som kom ut...Så kroppen forandrer seg drastisk ganske fort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt med mye luft i magen ja. Prøv å unngå matvarer som øker luftproduksjonen. Selv prøver jeg å ligge unna løk og kål, da jeg vet de er kjent som "værstinger" i så måte. Hør med legen din, eller din mor (mødre har en tendens til å vite mye om sånt, så her må vi visst lære.. hehe) og hvilke matvarer som gir luft i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strekkmerker på magen alt,er i uke 11. Fint lite av klærne mine som passer også, men synes det er litt tidlig å kjøpe mamma-klær enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mage tidlig og vises godt nå ja er 11+2... alle i min famile vises set tidlig på åsså på min forrige.. har bilde av magen på profilen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er i uke 8, og har ikke fått antydning til mage ennå. Dette er andre gang jeg er gravid, og forrige gang hadde jeg en bitteliten kul på denne tida (ikke som andre kunne se..). Er nesten litt bekymra for jeg merker ingenting på magen i hele tatt (bortsett fra litt oppblåst av og til). Er det normalt da?? :)

Hilsen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...