Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

stakkar. jeg vet hvordan du har det. veldig trist. også var du kommet så langt. jeg mistet i uke13 sist. grusomt. men gynokologen sa at vi kunne prøve igjen akkurat når vi følte for det. kroppen gjør seg klar etterpå. noen får det til med en gang og andre må vente litt. tok ca 4mnd før vi fikk det til igjen...har en mann som jobber på sjøen,og skal noe til før d klaffer. men masse lykke til videre. dere får d nok til igjen.

Huff det var veldig trist:( Hvordan er det med deg? Jeg opplevde det en SA i uke 14, mistet i beg av januar. Gynekologen anbefalte da at man ventet til man hadde hatt mensen 1-2 ganger før man prøvde, men mange som ikke venter heller. Jeg ble gravid etter 1 mensen etter SA, er nå 13 uker på vei. Har ikke hatt noe skade av å bli så gravid så fort.

Viktigste er at du gjør det du føler er riktig:) Lykke til og håper du snart får et nytt spir:)

jeg hadde en MA i feb,ble oppdaget i uke 12,men døde i uke 9. Så jeg vet hvordan du har det,vi prøvde ikke så hardt før jeg fikk igjen mensen,men etter 1 mens,så var det full klaff. Vi tenkte at ble jeg gravid før jeg fikk igjen mensen så var det ingen krise men nå i ettertid er jeg glad for at jeg hadde mensen først. Slipper da å gå rundt å engste meg for at det går galt pga at jeg ble gravid før mensen,men dette er sikkert individuelt.

Annonse

Jeg fant d ut på UL. Hadde gledet meg til å se den lille for første gang! Da legen fikk en annen lege til å se på d, skjønte jeg det. De fant ikke det blinkende hjerte. Og forstere var litt mindre enn det egentli skulle være den uken.

Nå føler jeg meg litt bedre.. har funnet ut at jeg kan prøve igjen i juni/juli=) håper d klaffer med en gang, men jeg vet at det kan ta litt tid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...